יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / בלעדי – ליאת שוחט תובעת תושב על לשון הרע

בלעדי – ליאת שוחט תובעת תושב על לשון הרע

ליאת שוחט, ראש העיר אור יהודה, יוצאת נגד בריונות וגזענות ברשת ומגישה תביעת לשון הרע כנגד תושב העיר על סך של 200 אלף שח. שוחט: "ביקורת כנגד ראש עיר מכהן היא תהליך מבורך בדמוקרטיה, אך כאן הגבול נחצה. לא אוכל להבליג על הסגנון הבריוני והבוטה"

ליאת שוחט

מזה מספר חודשיים מתפרסמים ברשתות החברתיות דברי ביקורת כנגד ראש העיר אור יהודה, ליאת שוחט על ידי מספר תושבים. כעת, מציבה שוחט קו גבול ברור. בהודעה שפרסמה העירייה נכתב – “זה מכבר שתושב העיר (שמו שמור המערכת) מנהל מסע השמצות פרוע נגד ראש העיר, ליאת שוחט. מסע שעבר ממזמן את תחום הביקורת הלגיטימית כלפי איש ציבור ועבר לפסים מבזים וגזעניים. השיטה: שימוש בפייסבוק ככלי וכבמה להערות גזעניות, שוביניסטיות ומיניות כנגד אנשי ציבור ובמקרה הזה, נגד שוחט. השיטה הזאת מזכירה לכולנו תקופות חשוכות בעיר ומחזירה את אור יהודה אחורה, לעת בה הסגנון הזה היה מוכר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לעדכוני החדשות של אור יהודה
ליאת שוחט תביעת דיבה

התושב, פעיל חברתי, אשר מנהל דף פייסבוק עצמאי ובו מפרסם מידע על התנהלות ראש העיר והעירייה. “התושב  נוהג לפרסם פוסטים ברשת החברתית באופן אובססיבי כאשר כלל הפוסטים בעלי מטרה אחת בלבד– פגיעה בשמה הטוב של ראש העיר בכל דרך אפשרית. על אף שהפוסטים זוכים לחשיפה שולית ולממוצע לייקים נמוך מסבירה ליאת שוחט, ראש העיר, הם חמורים, מתלהמים ומהווים במה לאמירות בוטות ולא לגיטימיות. הפרסומים מנוסחים בהתלהמות יתרה וכוללים טענות קשות ביותר להן אין כל בסיס. ברוב הפרסומים ניתן למצוא התייחסויות חוזרות ונשנות לגבי צבע עורה של ראש העיר וכן, התייחסויות מבזות מבחינה מינית. בזמן ששיטה זו הוכיחה עצמה כפועלת כנגד פוליטיקאים ואנשי ציבור, במקרה זה שוחט מתבצרת בעמדתה ושמה את האינטרס הציבורי בראש סדר העדיפויות”.

ליאת שוחט תביעת דיבה

בחודש שעבר נשלח מכתב התראה בטרם הגשת תביעה. במכתב התבקש התושב לחדול מפרסומי הדיבה באופן מידי. כך נכתב במכתב ההתראה: “יובהר כי למרשתי, כאשת ציבור, אין כל טענה כלפי ביקורת ציבורית, הבעת דעה על תפקודה ומעשיה, ככל שאלה ענייניים. עם זאת, משבחרת לכנותה בכינויים על בסיס עדתי-גזעני, לפגוע במשפחתה ובקרובים לה, לטעון לעבירות ולעבריינות – ללא כל ביסוס, הרי שנחצה הקו המבדיל בין ביקורת לגיטימית לבין השתלחות חסרת רסן, חסרת כל ביסוס”.

משלא הגיב למכתב ולא הפסיק מפעילותו הוגשה כנגדו השבוע תביעה. ראש העיר, ליאת שוחט: “ביקורת כנגד ראש עיר מכהן היא תהליך מבורך בדמוקרטיה, אך כאן הגבול נחצה, מדובר במסע השמצות הזוי, גזעני ושוביניסטי. לא אוכל להבליג על אמירות חמורות שכאלו אשר גוררות את העיר אחורה”.

לא ניתן היה להשיג את תגובת התושב עד לרגע פרסום הידיעה, ברגע שתתקבל תגובת התושב, נפרסמה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. אין מקום לביטויים מעליבים ומילים בוטות.
    אפשר ומותר לבקר, להעיר, למחות אבל למה לפגוע, להעליב ולרדת לרמה כה נמוכה.
    כל עוד אתה לא מוכיח את דבריך תחשוב שאתה עלול לחטוף בומרנג.
    על אחת כמה וכמה, כאשר יש ביקורת לגופו של אדם ועירוב המשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות