יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / בחירות 2018 אור יהודה -“אם הציבור רואה בי מיועדת אוותר על הכל ואתמודד”

בחירות 2018 אור יהודה -“אם הציבור רואה בי מיועדת אוותר על הכל ואתמודד”

ננה חן, חברת מועצת אור יהודה, בהתבטאות ראשונה לקראת בחירות 2018, למרות שלא מצהירה כי רצה לראשות העיר, הרמזים מאוד עבים, "אני מודה שהחיידק בוער בי – ולא דעך אפילו לא לרגע אחד ואני רואה בשרות הציבורי שליחות של ממש".

עופר בוזי וננה חן בחירות 2015 אור יהודה
עופר בוזי וננה חן בחירות 2015 - צילום ארכיון

ננה חן, חברת מועצה כבר 14 שנה, רובם על ספסלי האופוזיציה, בקדנציה של דוד יוסף, היתה מחברי המועצה הבולטים שהתנגדו לרבים ממהלכיו והביעה זאת בפומבי.
בבחירות 2015 העמידה עצמה להתמודדות לצד ליאת שוחט, ניסים עזרא ועופר בוז’י, מי שהיה ממלא המקום של דוד יוסף. מספר שבועות לפני הבחירות חברה  ננה חן לבוז’י בעקבות תוצאות הסקרים של ניבאו לה הצלחה גדולה. מהלך שגרר ביקורות רבה בקרב ארגוני הנשים. לבסוף הביאו השניים 30% מצביעים לעומת 58% לליאת שוחט.

חן, פולטקאית וותיקה נזהרת שלא לצאת בהצהרות כבר בשלב הזה, אבל נראה כי חלומה להפוך לראש עיריית אור יהודה חי וקיים. בראיון ראשון לאתר אונו ניוז מספרת חן על עבודתה כמשנה למנכ”ל קבוצת רפאלי, קבוצה בינלאומית העוסקת בייזום והשקעות נדל”ן. במקביל משמשת כיו”ר עמותת “אחת אחת” וחברת הנהלה בשדולת הנשים בישראל.

כיצד הגעת לתחום המוניציפלי?
לא חשבתי להיכנס לפוליטיקה אך הפעילות ארוכת השנים שלי בוועדי הורים בישוב (16 שנים בהם שמשתי כיו”ר במספר בתי ספר בעיר ובוועד ההורים המרכזי), הביאה אותי בסופו של דבר להחלטה שאם אני מעוניינת להשפיע ברמה גבוהה יותר על החינוך בעיר, אני צריכה להיות חלק ממקבלי ההחלטות, דהיינו במועצת העיר.

כמה שנים את חברת מועצה?
קדציה שלישית, מכהנת כחברת מועצת העיר מזה 14 שנים, בשני הקדנציות האחרונות כראש סיעה עצמאית, ובקדנציה הראשונה, הייתי מספר 2 בסיעה אחרת.

אילו תפקידים עירוניים מילאת עד כה?
לאורך השנים, כיהנתי כיו”ר ועדת תנועה ותחבורה, מובילה את תחום   הכדורסל בעיר, חברה בוועדות: מכרזים, שמות, תכנון ובנייה ועוד

האם את מתכוות להתמודד בבחירות הקרובות לראשות העירייה?
על אף העובדה שאני משמשת כיום בתפקיד בכיר בקבוצת ייזום והשקעות המאתגרת אותי אל מול פרויקטים עצומים ומחייבת אותי להתמודד עם רגולציה, מערכות פיננסיות רשויות ויועצים ועדיין אני מודה שהחיידק בוער בי   – ולא דעך אפילו לא  לרגע אחד ואני רואה בשרות הציבורי שליחות של ממש.

בעבר, ניסיתי להציע עצמי לראשות העיר והתעצבתי, כי היו כאלה שהעדיפו שיקולים אחרים ובחרו על פי אותם שיקולים. הצגתי תוכנית עבודה מקרבת לבבות אשר יכולה הייתה להוביל את אור יהודה למחוזות אחרים – להציב אותה במקום הראוי. הוכחתי משך מעל עשור את כישורי הניהול שלי ועל אף התמיכה והאהדה לה זכיתי ברחוב – לא בא הדבר לידי ביטוי באופן ההצבעה.

אם אחוש כי הציבור מאמין בשינוי ורואה בי מיועדת  – מובן שלא אפנה עורף – אוותר על הכול ואתמודד. בשלב זה אני מוצאת מניסיון שיש עוד מספר חודשים כדי לגבש את ההחלטה כך שאני מעדיפה שתשאלו אותי שוב בעוד מספר חודשים.
בינתיים חג שמח אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. בס”ד
    מדברת על שינוי כמו על שינוי של עצמה לפי רוח הסקרים. חלילה שיתקרב להנהגה!
    14 שנה במועצה, רק התנגדה לכל ובסוף התחברה לקבוצה שהתנגדה לה!
    חסרת חוליות, חסרת חזון, חסרת מצפון!
    ה’ ישמור!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות