יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / אירועי הקיץ באור יהודה יצאו לדרך בבריכה

אירועי הקיץ באור יהודה יצאו לדרך בבריכה

סדנאות יצירה, תחרויות קליעה, הפעלות, קיר צילום והופעה של משה דץ והכבשה שושנה פתחו באופן רשמי את חגיגות הקיץ באור יהודה. בהמשך הקיץ צפויים שלל אירועים מפנקים לכל המשפחה

אירועי הקיץ באור יהודה
אירועי הקיץ באור יהודה

אירועי הקיץ באור יהודה יצאו בשבוע שעבר לדרך באופן רשמי עם אירוע פתיחה חגיגי במיוחד שנערך בבריכה העירונית החדשה. מאות תושבים פקדו את המתקן המחודש שעבר הקיץ שיפוץ ונהנו ממגוון משחקי בריכה והפעלות, עמדות יריד שונות, שחייה לילית ומגוון סדנאות יצירה, כגון עפיפונים ושבשבת וכן עמדות קליעה לסל.

לכתבות נוספות:
הפתיחה החגיגית של בריכת אור יהודה
אור יהודה וקריית אונו: מעל 60% מכלל התלמידים נרשמו לבתי הספר של החופש הגדול

אירועי הקיץ באור יהודה
אירועי הקיץ באור יהודה
אירועי הקיץ באור יהודה
אירועי הקיץ באור יהודה

כבר בכניסה לאירוע קיבלו התושבים כדורי ים שאיתם הם שיחקו בבריכות. עם הגעתם הם הצטלמו על רקע קיר ענק וקיבלו מגנטים למזכרת ממסיבת הפתיחה של הבריכה. במרכזו של האירוע הופיע משה דץ יחד עם הכבשה שושנה שהציגו בפני הילדים מופע מוסיקלי שכלל את מיטב הקלאסיקות.

אירועי הקיץ באור יהודה
אירועי הקיץ באור יהודה

 בהמשך הקיץ מתוכננים עוד אירועים מעניינים נוספים. כבר בשלישי ורביעי הקרובים (10-11 בחודש) יוקרנו על גבי מסך ענק משחקי חצי גמר המונדיאל ברחבת העירייה יחד עם פופקורן, שתייה קלה ופיצוחים. ב-25 ביולי יתקיים הפנינג גיבורי על בגן הבנים בהשתתפות כוח פיג’יי ופיקו, כל זאת לצד סדנאות יצירה, קיר צילום קומיקס ועמדות איפור.

אירועי הקיץ באור יהודה
אירועי הקיץ באור יהודה

 ב-1 באוגוסט יתקיים בפארק נווה סביון הפנינג מדע לכל המשפחה עם ד”ר מולקולה, המדען המבולבל שעורך קסמים מדעיים עוצרי נשימה, ולאחר מכן יתקיים מופע בידורי מרתק שיכלול ניסויים מעולם הכימיה והפיזיקה. באירוע ישולבו גם סדנאות יצירה מדעיות. ב-8 באוגוסט תתקיים הקרנת סרטים לכל המשפחה בפארק נווה רבין, זאת לצד סדנאות יצירה וקיר צילום, והקיץ יינעל במופע ענק ברחבת האירועים (26/8) של זמרת השנה, עדן בן זקן.

 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות