יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / אור יהודה: קו אוטובוס ישיר לים

אור יהודה: קו אוטובוס ישיר לים

תל אביב וחוף הים קרובים מתמיד בקו אחד ישיר- 236 מאור יהודה עד חוף היום בתל אביב .בשורה זו הביא סגן ראש עיריית אור יהודה  ויו"ר ועדת התנועה העירונית, אפי גוטמן.

חוף הים בתל אביב

אפי גוטמן: “כיו”ר ועדת התנועה העירונית ראיתי מאז ומתמיד את שיפור התחבורה הציבורית בעיר כערך עליון .לאחר מאמצים רבים אני שמח לבשר לכם תושבים יקרים על שדרוג משמעותי שיכנס לתוקף במהלך החודשים הקרובים ועיקרו : קו 236 מאור יהודה לתל אביב לאורך רחוב אלנבי ועד חוף הים בת”א יהיה בתדירות של כל 20 דקות! עד הלילה. בכך הופך קו 236 לאחד הקווים המשמעותיים בעיר (כיום פועל הקו רק מספר פעמים ביום)”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לכתבות נוספות:
עימות חריף בין ראש העיר לסגניה באור יהודה
אור יהודה: תוכנית אסטרטגית לחדשנות בחינוך

אפי גוטמן
אפי גוטמן

לדברי גוטמן, קו 36 הוותק משנה את מסלולו לרווחת התושבים. הקו יוארך ויגיע לאזור רחוב המסגר בת”א, עזריאלי(רכבת מרכז) ועד אוניברסיטת תל אביב, לטובת הסטודנטים תושבי העיר הלומדים בה. כמו כן יופעל קו פנימי בעיר בתדירות של אחת לחצי שעה, במשך כל היום והוא יקשר בין נווה רבין לנווה סביון ולאזור התעשייה ומרכז העיר.
גוטמן : “אני מודה לניר משה ,מנהל תחום תחבורה ציבורית גוש דן ולדרור גנון, מנהל אגף בכיר משרד התחבורה על שיתוף הפעולה בדיונים ובישיבות הרבות למען השגת המטרה.
אמשיך לפעול למענכם לשיפור איכות החיים של כולנו !”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות