יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / חדשות חמות / אור יהודה זכתה באות הצטיינות על תרומה לקהילה וב-5 כוכבי יופי

אור יהודה זכתה באות הצטיינות על תרומה לקהילה וב-5 כוכבי יופי

לראשונה זכתה העירייה באות היוקרתי בזכות שיתוף התושבים וקידום מיזם "הפעילים הקהילתיים". כמו כן, הוענקו לאור יהודה חמישה כוכבי יופי כתוצאה מההשקעה במרחב הציבורי וטיפוח ערכי הקיימות

אות הצטיינות על תרומה לקהילה ו-5 כוכבי יופי לאור יהודה
אות הצטיינות על תרומה לקהילה ו-5 כוכבי יופי לאור יהודה

נציגי עיריית אור יהודה ובראשם ראש העיר ליאת שוחט חזרו בשבוע שעבר מהמועצה לישראל יפה עם שני פרסים בשיאו של הטקס השנתי בתחרות “קריה יפה ומקיימת בישראל יפה”. הראשון הוא פרס על חמישה כוכבי יופי והשני, אותו קיבלה העירייה לראשונה, הוא אות הצטיינות על תרומה לקהילה.

כידוע, העירייה נוהגת להשתתף מדי שנה בתחרות, ומתמידה בקבלת חמישה כוכבי יופי כתוצאה מההשקעה הנרחבת בטיפוח המרחב הציבורי, ההשקעה בפארקים ובגינות הציבוריות, טיפוח ערכי הקיימות בבתי הספר ובגני הילדים, ההשקעה בנושאים כמו מיחזור בשיתוף התושבים ותכניות הפיתוח של העיר תוך השקעה באיזורי התעסוקה והמסחר וקידום איזורי הבילוי בעיר. את הסיור הובילו מנהל אגף שפ”ע, מר שמעון דנוך, ומנהלת מחלקת קיימות ונגישות, הגב’ נורית שולמן.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

אות הצטיינות על תרומה לקהילה ו-5 כוכבי יופי לאור יהודה
אות הצטיינות על תרומה לקהילה ו-5 כוכבי יופי לאור יהודה

לפני מספר חודשים ביקרו באור יהודה נציגי המועצה, שסקרו את הפעילות השוטפת של העירייה בשלל התחומים, ביקרו במוקדים שונים בעיר, עמדו על ההצלחות וגם על הקשיים שאיתם מתמודדת אור יהודה, ובעיקר התלהבו מהכיוון שאליה הולכת העיר. במהלך הביקור, נחשפו השופטים גם לפעילות הקהילתית העשירה שנעשית באור יהודה, בראש ובראשונה בזכות מיזם “הפעילים הקהילתיים” שמופעל על ידי היחידה לעבודה קהילתית באגף הרווחה, שבמסגרתו עוברים תושבים קורס שמסמיך אותם לעבודה משותפת עם העירייה לטובת קידום הצרכים שלהם. לאחרונה אף הפיקה היחידה לראשונה פסטיבל תרבויות שנתן ביטוי לכלל העדות בעיר.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז
ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה

את הפרסים קיבלו ראש העיר, ליאת שוחט, מנכ”ל העירייה, עופר תודר, ומנהל אגף שיפור פני העיר, שמעון דנוך ממר ירמי אולמרט, יו”ר התחרות, מר שלמה דולברג, מנכ”ל מרכז השלטון המקומי, וח”כ משולם נהרי, סגן שר הפנים וסגן השר לפיתוח הנגב והגליל. שוחט ציינה: “אין ספק שההכרה בעשייה שמתבצעת בעיר מעודדת מאוד, אבל אנחנו עם הפנים קדימה לשלל הפרויקטים הרבים שעומדים לפתחנו והמשך ההשקעה בטיפוח המרחב הציבורי, תוך מתן דגש על ערכי הקיימות שעליהם אנו מקפידים כבר מגיל צעיר”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הכיתוב במעלית ביהוד. צילום באדיבות הדיירים

מזעזע: צלב קרס וכתובת “מוות ליהודים” רוססו במעלית בניין ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות