יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות גבעת שמואל / תרבות ופנאי / שבת תרבות בגבעת שמואל

שבת תרבות בגבעת שמואל

אורן חזן בגבעת שמואל: "אני לא גזען ולא שונא ערבים. האשימו אותי בהאשמות רבות שבית המשפט קבע שאין בהן אמת. לא סחרתי בנשים, לא מכרתי סמים ואינני משתמש בסמים"

שבת תרבות גבעת שמואל

שבת תרבות בגבעת שמואל הייתה מסקרנת, פוליטית ורב גונית. העיתונאי יואב לימור הוביל את הפאנל לעיני כ-300 משתתפים תושבי העיר ושלושת המרואיינים עוררו ענין בקהל: ח”כ איילת ורבין מהעבודה, ח”כ אורן חזן מהליכוד והעיתונאי אלדד יניב, שהיה ממקורביו של אהוד ברק בתקופת כהונתו כראש ממשלה ואשר הודיע על התמודדותו על ראשות מפלגת העבודה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ח”כ איילת ורבין מהמחנה הציוני ציינה כי המחנה הציוני ייתן גיבוי לראש הממשלה על כל מהלך מדיני שיהיה בעל כוונה אמיתית. חברת הכנסת ציינה כי אחדות העם חשובה מכל נושא אחר. “חשוב שהימין יציג את דרכו המדינית. הימין לא מציג דרך אלטרנטיבית אמיתית בניגוד לחזון שתי המדינות”. בעניין החברתי אמרה, כי היא מובילה בכנסת מהלכים להוזלת מחירי הצהרונים, חופשות מרובות ועוד והדגישה, “כי לא יכול להיות שילד בפריפריה לא יקבל את אותן האפשרויות של ילדים הגדלים במרכז”.

אורן חזן בגבעת שמואל

ורבין זכתה לאהדה מצידו של ח”כ אורן חזן, ששיבח את עבודתה של ורבין וציין כי היא פרלמנטרית מעולה. “אני לא גזען ולא שונא ערבים. האשימו אותי בהאשמות רבות שבית המשפט קבע שאין בהן אמת. לא סחרתי בנשים, לא מכרתי סמים ואינני משתמש בסמים”.

מקהל שנכח במקום הועלתה השאלה לגבי תחושת הציבור בישראל, כי ראש הממשלה לא נותן לציבור שום אופק מדיני. “ראש הממשלה ניסה להיפגש עם אבו מאזן וזה האחרון סרב להיפגש איתו. בסוף הציבור הפלשתיני סובל מכך שהכסף עובר למחבלים ולא  מגיע לציבור הפלשתינאים”. לשאלה האם ראש הממשלה צריך להתפטר אם יוגש נגדו כתב אישום, השיב כי “אני מאמין שביבי לא יורשע ולדעתי  להדיח ראש הממשלה על סמך כתב אישום  זה לא דמוקרטי,  אולי נבצרות אך לא הדחה”.

אלדד יניב אמר מנגד, כי כשהחלו החקירות נגד אולמרט דרש נתניהו את התפטרותו כי אין מדובר באדם מן השורה וחובתו להתפטר. אך כעת כאשר 700,000 ש”ח ניתנו לו כשוחד הוא איננו מתפטר? ראש הממשלה ידע שהאדם הקרוב אליו מתפרנס מקניית הצוללות, בניגוד לדעת כל הרמטכ”לים ולא מנע את רכישת הצוללות. מגיע למדינת ישראל ראש ממשלה ישר. מגיע לליכוד מנהיג ישר.

בענין התנהלותו של נתניהו אמר יניב, כי “אין שום זכות בישראל שראש הממשלה יעלה פוסטים כאילו שמאלנים הם אויבים מבית. אידיאולוגים ימניים גדולים ממנו לא דברו מעולם כך. כל ישראל אחים גם אם בעלי דעות שונות. אסור שראש ממשלה יפיץ שנאה. מדינת ישראל צריכה להיות מדינה אחת לכל תושביה: שירותים שווים, ואנשים שאינם שונאים איש את רעהו. שלטון השנאה צריך לעבור מן הארץ, אני שמאלני ופטריוט לא פחות מראש הממשלה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הורוסקופ שבועי. צילום canva

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות 24.3-30.3.24

תפריט נגישות