יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות גני תקווה / משתלת סמים מעל גן ילדים בגני תקווה

משתלת סמים מעל גן ילדים בגני תקווה

בלשי המשטרה פשטו על הבית וחשפו מעבדת לגידול סמי מריחואנה. החשוד הכחיש סחר אך הודה בשימוש. עורכת הדין של החשוד - "הוא סובל מבעיות קשות וזה הדבר היחיד שנות מזור לכאבים שלו".

מעבדת סמים בגני תקווה

בלשי משטרת גבעתיים פשטו השבוע על בית דו קומתי בגני תקווה, בקומה הראשונה פועל גן ילדים, ובקומה השנייה, חשפו הבלשים משתלה של עציצי מריחאונה במשקל כולל של 800 גרם, ועצרה חשוד כבן 30.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בבית המשפט בקשה המשטרה להאריך את מעצרו בחשד לגידול וסחר בסמים מסוכנים. שופט בית המשפט השלום, שאול אבינור, האריך את מעצר החשוד בשלושה ימים.

עורכת הדין של החשוד, רווית מחבר: “היחידה החוקרת מנסה לצייר ציור של מעבדה משוכללת, כמויות סמים. בסופו של דבר הכמות שמצוינת בבקשה היא רחוקה מהכמות שתהיה בפועל. הכמות מעידה ומאמתת את הגרסה שלו שמדובר בצריכה עצמית, החוקר מנסה לצייר ציור של משתלה, ראינו משתלות, ראינו מעבדות משוכללות, זה לא המקרה. יש פה משהו חובבני ומאולתר. הוא אומר מדוע עשה את מה שעשה, הוא סובל מבעיות קשות וזה הדבר היחיד שנות מזור לכאבים שלו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תמונת החשוד מאיר גבריאל . צילום: דוברות המשטרה

חשד: תושב קריית אונו התחזה ל”צלמת” ואנס במירמה נערה

תפריט נגישות