יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות אור יהודה / מקומי / עבריין מין סדרתי

עבריין מין סדרתי

שנתיים מאסר בפועל, לדוד יוסף, ראש העיר לשעבר של אור יהודה, כך קבע בית המשפט. אחת המתלוננות- "זה עונש מגוחך, אנחנו מקווים שהפרקליטות תערער לעליון"

דוד יוסף
צילום ארכיון

השופט דוד רוזן שהרשיע את יוסף ב – 16 עבירות מין גניבה והפרת אמונים, גזר את דינו ושלח אותו למאסר של שנתיים בפועל, בשל כלל העבירות המיניות המעשים המגונים וההטרדות המיניות – 12 חודשי מאסר לריצוי בפועל. בשל ריבוי עבירות של גניבה בידי עובד ציבור – 12 חודשי מאסר לריצוי בפועל, מתוכם 8 חודשי מאסר מצטברים. בשל עבירות של שימוש לרעה בכוח המשרה ומרמה והפרת אמונים – 8 חודשי מאסר לריצוי בפועל, מתוכם 4 חודשי מאסר מצטברים. בשל עבירה של הדחה בחקירה – 6 חודשי מאסר לריצוי בפועל. עונש זה לריצוי בחופף למאסר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בנוסף, ישלם פיצוי כולל של 30 אלף שח לכל המתלוננות, וקנס כספי סמלי של 2500 שח. אחת המתלוננות הגיבה בעקבות גזר הדין – מדובר בבדיחה לא מצחיקה, האיש פגע מינית בעשרות נשים, גם בפרקליטות מבינים את זה, וכבר דיברו איתי, שצוות מיוחד קורא ולומד את גזר הדין, ולא נאמרה עדיין המילה האחרונה, וכולי תקווה כי בשם הנשים שנפגעו והושפלו תערער הפרקליטות לעליון להחמיר בעונש המאסר שלו, אסור לו לחזור לאור יהודה.

הפרקליטות ביקשה לגזור עליו בין חמש לשש שנות מאסר, אם כי החוק קובע עונשים של עד עשר שנות מאסר לגבי העבירות המיוחסות לו. בגזר הדין התחשבו במצבו הבריאותי ובתרומתו לעיר.

השופט דוד רוזן: “יוסף תקף מינית נשים שהזדמנו במקרה או שלא ללשכתו. מדובר במעשים מכוערים של ביזוי והשפלה. הקורבנות נאלצו להתמסר כדי להבטיח את מקום עבודתן”… מדובר בנאשם שהורשע בשורה ארוכה של עבירות. בהזדמנויות שונות בעשרות מקרים גנב הנאשם כספים ציבוריים, חילק מלגות, הכספים הוצאו מהקופה הציבורית והנאשם קנה בכסף את לבם של מקורבים, אזרחים שחפץ בטובתם לא כמעשה חסד של רחמים.

“הנאשם הורשע בעבירות הטרדה מינית ומעשים מגונים – התמונה שהצטיירה היא קשה וקודרת. הוא תקף מינית נשים שהזדמנו במקרה או לא ללשכתו. מדובר במעשים מכוערים שנשאו איתם ביזוי והשפלה. מעל ההשפלה בפגיעה בגוף ובנפש, נאלצו הקורבנות להתמסר לו ולהיענות לדרישותיו המיניות על מנת להבטיח את מקום עבודתן”.

עורכת הדין רחלי חזן פלדמן מפרקליטות מחוז תל אביב, הסבירה כי העונש שהפרקליטות דרשה היה “העונש הראוי בהתחשב בפסיקה ובנסיבות. נלמד את גזר הדין ונשקול את עמדתנו”.

עורך דינו של יוסף, אבי אודיז, אמר כי “אי אפשר להיות מרוצה כשאדם הולך לכלא, אבל ראיתם שהפרקליטות מאוד מאוכזבת. הם ציפו לעונש אחר לגמרי. יש הרבה תיאורים בגזר הדין שאני קצת מסתייג מהם, אבל אם מסתכלים על התוצאה, ברור שכבוד השופט רוזן, שידוע כבית שמאי, הלך כאן לפי בית הלל. אפשר לתאר את המעשים האלו בהרבה פאתוס, אבל בסופו של יום כל העבירות ברף הכי נמוך של המעשים. לא מדובר כאן בשחיתות”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עידית בלכר מקבלת את תעודת ההוקרה. צילום: באדיבות מחוז תל אביב משרד החינוך

עידית בלכר מנהלת בי”ס אהוד מנור אור יהודה בין 20 המצטיינים של תשפ”ג

תפריט נגישות