יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות קריית אונו / מקומי / התפוז המכני גרסת קניון קריית אונו

התפוז המכני גרסת קניון קריית אונו

כתבי אישום נגד שני תושבי גני תקווה הוגשו לבית המשפט השלום בתל אביב בעקבות מסע אלים ופגיעה במאבטח קניון בקריית אונו

קניון קריית אונו

המסע האלים של שני תושבי גני תקווה, שהיו תחת השפעת אלכוהול ברחבי העיר קריית אונו כלל אלימות ומעשי וונדליזם כולל תקיפה חמורה של מאבטח בקניון, השניים נעצרו רק כאשר אזרחים הזעיקו את שוטרי משטרת מסובים שעצרו את השניים.  פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לאחרונה בקשה למעצר עד תוך ההליכים המשפטים בעקבות מסוכנותם לציבור של השניים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מתוך כתב האישום – “מעשיהם של המשיבים מלמדים על המסוכנות הרבה הנשקפת מהם לשלום הציבור ולביטחונו. כאמור, מדובר במי  שהסתובבו כבריונים ברחבי העיר קריית אונו, הזיקו במזיד לרכוש ואף תקפו בצורה קשה אדם שעבד כמאבטח במקום, תוך שהם דורשים את נשקו תחת איומים. לו היה המתלונן מחזיק ברשותו נשק, יתכן  ואירוע זה היה מסתיים באופן טראגי”.

במהלך החקירה, הודה אחד הנאשמים במעשים ואף זיהה את עצמו בצילומי מצלמות האבטחה של הקניון ואף קשר את חברו לאירוע, גם בני משפחתם של השניים זומנו לתחנת המשטרה לזהות את השניים בצילומי מצלמות האבטחה תוקפים את המאבטח ללא סיבה נראית לעין.

מכתב האישום ניתן לראות כי השניים שהגיעו לרחבת הקניון והחלו להשתולל במקום ולפגוע ברכוש, היו מצוידים במוט ברזל והחלו והתקרב אל  הכניסה לקניון, המאבטח שהיה במקום, מנע מהם להיכנס  ובכך מנע פגיעה באזרחים, השניים איימו עליו עם מוט ברזל שימסור להם את נשקו האישי, שענה שאין ברשותו נשק החלו לתקוף אותו כפי שמתואר בכתב האישום – “משענה המתלונן לנאשם ולאחר כי אין ברשותו כלי נשק, החלו השניים לתקוף את המתלונן בצוותא חדא, בכך שהנאשם הכה את המתלונן  באמצעות מוט הברזל, תוך שהוא מכוון אותו לראשו, בעוד האחר מכה את המתלונן באמצעות ידיו ורגליו.

השניים לא חדלו ממעשיהם, ובעוד המתלונן שכוב על הקרקע, הוסיפו להכותו, בכך שבעטו בו וכן הוסיפו להכותו באמצעות מוט הברזל וידיהם, תוך שהם מנסים להכות את המתלונן בראשו. במהלך התקיפה האמורה האחר אף השליך לעבר המתלונן בקבוק שתייה אשר פגע בו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סופר פארם סניף פארק אונו. צילום באדיבות סופר פארם

סופר פארם מגייסת עובדים/ות לסניף פארק אונו

תפריט נגישות