יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות גבעת שמואל / ספורט / מירוץ גבעת שמואל השמיני יצא לדרך

מירוץ גבעת שמואל השמיני יצא לדרך

"זהו המרוץ השמיני המסורתי שמתקיים בגבעת שמואל", אומר יוסי ברודני. "מושקעים בו משאבים רבים שהופכים אותו לאיכותי ומקצועי. חזון העיר לקידום אורח חיים פעיל ובריא, מגיע לידי ביטוי באלפי הילדים והבוגרים שהשתתפו במקצים העממיים והתחרותיים".

מירוץ גבעת שמואל

אחרי יומיים חמים במיוחד האיר מזג האוויר השמיים חייכו לאלפי הרצים ומזג האוויר היה קריר ונפלא. מרוץ גבעת שמואל השמיני יצא לדרך ביום שישי כשאלפים מבני העיר, אורחים מהסביבה, רצים מקצועיים וחובבים, ממלאים את הרחובות בחולצות תכלת ומוכיחים שוב, שהריצה היא לא טרנד חולף אלא דרך חיים. הרצה הצעירה ביותר היא שני גוטסדינק בת 7 והמבוגר ביותר הוא שמואל פינצבסקי בן 82. בכך בעצם, פתחה גבעת שמואל באופן רשמי את שבוע הספורט בישראל שמתקיים בין ה-12.5 ועד ה-19.5.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


כבר בשעה 6:15, קיבלו הרצים והרצות אימון חימום לקראת הריצה ע”י עדן דמארי מאמנת כושר מהולמס פלייס, אבל כל זה רק פתיח. בשעה 6:50 עמד ראש העיר יוסי ברודני על קו הזינוק, המריץ את הרצים והעביר את אות היציאה למרוץ למפכ”ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך, תושבי העיר, שהכריז על ההזנקה. היציאה למקצה 5 ק”מ יצא לדרך, ובשעה 7:00 ניתן האות למרוץ ה-10 ק”מ והדהרות נכנסו להילוך גבוה. חודשי הכנה רבים במתנ”ס גבעת שמואל משתחררים לקול צהלת הרצים.

גם השנה התקיים המרוץ מתוך מקום של שיתוף פעולה עם אוניברסיטת בר אילן הצמודה לגבעה, והריצה כללה גם ביקור בתוך שבילי הקמפוס. לכל אורך הדרך, ומתוך רצון לעודד את הרצים לתוצאה אישית יפה, הוקמו עמדות מוסיקה ומתופפים שהקפיצו והמריצו את הרצים הרבים.

“מדובר במסלול מאתגר, שיש בו קטעים מישוריים, קצת עליות וירידות מתונות והוא נפלא לריצה”, מסביר משה פרץ, מנהל קבוצת “רצי גבעת שמואל”, שעשרות מתושבי העיר הם מתאמנים קבועים. זאת אולי גם הסיבה, שכ-140 צוערים חניכי קורס קציני משטרה בחרו להשתתף במרוץ. לקצינים העתידיים חיכתה הפתעה חמימה. מפכ”ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך, תושב גבעת שמואל, הגיע לחזק את ידי שוטריו רגע לפני המאמץ הספורטיבי. “השוטרים שלנו בחרו לרוץ עם דגלים שעליהם מוטבעים ערכי המשטרה וזה מחמם את הלב. גבעת שמואל היא עיר ספורטיבית ומי שיעבור כאן בשעות הערב, יראה את עשרות הרצים הקבועים. אני גאה להיות כאן כתושב העיר”, אמר אלשיך.

“זהו המרוץ השמיני המסורתי שמתקיים בגבעת שמואל”, אומר יוסי ברודני. “מושקעים בו משאבים רבים שהופכים אותו לאיכותי ומקצועי. חזון העיר לקידום אורח חיים פעיל ובריא, מגיע לידי ביטוי באלפי הילדים והבוגרים שהשתתפו במקצים העממיים והתחרותיים”.

השנה, מתוך רצון לתת כבוד גם לאוכלוסיות הנכים, התקיים מקצה ייחודי למוגבלים שהגיעו באמצעות עמותת חברים לרפואה. כ-20 נכים השתתפו במקצה יחד עם מלווים.

בשעה 8:30 יצא לדרך המקצה העממי בן 2 ק”מ כשגם אליו מצטרפים מאות רצים מכל הגילאים, ובעיקר תלמידי בתי הספר. גם לדור הצעיר, אלו שהגיעו לגיל 4, היה מקום בתחרות. ככבל שנה, התקיים גםמרוץ האפרוחים למרחק 300 מטרים והקטנטנים הוכיחו רוח לחימה ודבקות במשימה.

סמו יצחק, מנהל מחלקת הספורט במתנ”ס, יצא שבע רצון לאחר המרוץ: משנה לשנה המרוץ משתדרג והופך להיות אבן שואבת לכל קהיליית הרצים. אנחנו עושים את זה מתוך כוונה להקנות לתושבים שלנו אורח חיים בריא”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הילה שגב עם אות ההוקרה שקיבלה.צילום: יוסי לזרוף

הכירו: המתנדבת מגבעת שמואל שקיבלה אות הוקרה לרגל יום האישה

תפריט נגישות