יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / איך אתם אוהבים את השניצל שלכם

איך אתם אוהבים את השניצל שלכם

מתחשק לכם פירה בטטה, או 'הום פרייז'? רוצים לנשנש  אנטיפסטי? מוזמנים להגיע ולאכול ארוחת צהרים בקוקי שניצל, כאן תזכו לטעום מבחר ענק של תוספות חמות, בצד השניצלים המצוינים.

קוקי שניצל

הבעלים מבטיחים כי התוספות משתנות כאן מיום ליום, ולפחות לחלק מכם, הן יזכירו בוודאי את המטבח של אמא. כל יום התוספות החמות מתחלפות. אנו מגישים מבחר גדול של מאכלים, בצד מבחר השניצלים הטעימים שלנו, אותם אנו מכינים במקום במבחר טעמים”, כך אומר אביב הבעלים של קוקי שניצל בקריית אונו ומוסיף: “אנו מכינים כאן מידי יום תוספות המשתנות, על פי ימי השבוע, כך שכל אחד יכול לבחור, את מה שהוא הכי אוהב והכי מתחבר אליו”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


קוקי שניצל

מה יש בתפריט?
“יש לנו תפוחי אדמה בנוסח ‘הום פרייז’, שעוברים בישול ולאחריו טיגון עמוק, ומתבלים אותם ברוטב צ’ילי מתוק. אנו מכינים אנטיפסטי- ירקות בתנור עם שמן זית, לימון, מלח ופלפל, בכל פעם מירקות אחרים כמו בטטה, גזר, סלק, כרוב וכרובית ועוד. תוספת מאוד פופולרית היא שעועית ירוקה, שגם מצוינת מבחינה בריאותית. אנו חולטים את השעועית במים חמים, ולאחר מכן  מקפיצים עם שום ושמן זית. אנו מכינים גם מג’דרה- אורז עם עדשים, ויש סוגי אורז נוספים, כמו אורז לבן, וצהוב. למי שאוהב  פסטה, אנו מכינים בעיקר ספגטי עם רסק עגבניות”.
קוקי שניצל

 ואם מתחשק  לי אנטיפסטי באיזה יום כדאי להגיע?
“אנו מכינים את התוספות החמות שלנו, לפי סדר קבוע בימי השבוע: בימי ראשון: אורז לבן, שעועית ירוק וספגטי. בימי  שני: אורז צהוב, אנטיפסטי ותפוחי אדמה בתנור. בימי שלישי: מג’דרה, שעועית והום פרייז. בימי  רביעי: אורז עם תירס, פירה בטטה, ושעועית ירוקה. בימי חמישי: מג’דרה שעועית וספגטי. בימי שישי אין תוספות, מפאת קוצר הזמן, אבל אנחנו כן מכינים שניצלים בבגט וגם סלט שניצל”.

קוקי שניצל
קריית אונו צמוד לקניון
אפשרות למשלוחים
טלפון להזמנות: 036913323

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות