יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / גבעת שמואל / אנשי השבוע – מתנדבות בוטיק בגבעה השיבו כסף רב

אנשי השבוע – מתנדבות בוטיק בגבעה השיבו כסף רב

מתנדבות בוטיק בגבעה, חנות יד שנייה קהילתית בגבעת שמואל, גילו ארנק עם 2700 שח כאשר סידרו בגדים שהגיעו לחנות. בזכות עובדי העירייה גילו כי מדובר בתושב שנפטר ובגדיו נתרמו. הכסף הועבר לבנו, שהתרגש מהמחווה.

מתנדבות בוטיק בגבעה השיבו כסף רב

מה אתם הייתם עושים? מעשה שהיה כך היה: ברביעי האחרון  בזמן שמתנדבות בוטיק הגבעה עמלו בסידור המקום לקראת עוד יום פעילות, הן נתקלו בג’קט שהגיע לפני כמה ימים. בעוד מנהלת המקום –המתנדבת זהבה אלון תולה את הג’קט היא מרגישה במשהו  בולט ממנו.

זהבה:” כשסידרתי את הגקט לתלייה הרגשתי משהו בכיס ולהפתעתי ראיתי שמדובר בארנק ישן. ההפתעה התעצמה כשמתוך הארנק הבלוי בצבצו שטרות”. כמה אתם שואלים? 2,700 ₪!. בנוסף היה בארנק פתק קטן ובו קבלה על תשלום ישן הכוללת את שם בעליו. בשיתוף עם מנהלת יחידת ההתנדבות בעירייה ורד פרץ הן גילו כי האדם לו שייך הג’קט נפטר לפני כמה ימים. הן כמובן לא וויתרו והגיעו לאחר בירורים רבים  לבנו תושב העיר- שלום מלאכי שהתרגש מאד מהמחווה וסיפר כי אביו נפטר לפני מס ימים והוא היה בטוח שהארנק שהיה עליו פשוט נגנב.
מתנדבות בוטיק בגבעה השיבו כסף רב

“אני מאד מודה לכן ומתרגש. זה לא מובן מאליו” אמר שלום כשהגיע לבוטיק לקבל את הארנק של אביו.

בוטיק הגבעה הינו בוטיק יד שנייה לכל המשפחה ברח’ הנשיא, המופעל ע”י מתנדבות שכל הכנסותיו חוזרות לקהילה ולמשפחות שידם אינה משגת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות