יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / קריית אונו בחירות 2018 – “נעמיד מועמד ראוי מול ישראל גל”

קריית אונו בחירות 2018 – “נעמיד מועמד ראוי מול ישראל גל”

ראש עיריית קריית אונו, ישראל גל, יכול להיות שקט. עד כה, אף מועמד לא הציג עצמו לבחירות 2018 לראשות מועצת העיר. איציק ציזר, בראיון לאתר אונו ניוז, מכריז - "סיעת לב תעמיד מועמד ראוי ורציני אל מול ישראל גל. 11 חודש זה עוד הרבה זמן וכל האפשרויות פתוחות כולל המועמדות שלי או של אחר".

איציק ציזר
איציק ציזר במקום הרביעי עם 6.5%

ציזר, שהחל את דרכו הפוליטית בשנת 2002, הוא תושב ותיק של העיר, ומשמש כחבר מועצה כ 14 שנה, הוא נשוי, ואב לארבעה ילדים, נפגשנו איתו לראיון לשמוע על תוכניותיו הפוליטיות לעתיד.
כיצד הגעת לתחום המוניציפלי?
“התחלתי את דרכי בשנת 2002,
עת הקמנו מחדש את שבט הצופים בקריית אונו, שעמד בפני סגירה. המשכתי בהתמודדות לתפקיד ראש העיר, ומועצת העיר, במטרה לשנות, לנהל, לקדם ולשרת את הציבור תוך הקפדה על יושרה ומינהל תקין“.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 כמה שנים אתה חבר מועצה?
“שלוש קדנציות. 14 שנים”.

אילו תפקידים עירוניים מילאת עד כה?
“כיום אני יו”ר ועדת הביקורת במועצה. בעברי- מ”מ וסגן ראש עיר. מחזיק תיק החינוך, מחזיק תיק הספורט, יו”ר החברה לפיתוח, יו”ר המתנ”ס, יו”ר מנהלת הנשים – והכל בהתנדבות וללא שכר“.
איציק ציזר
האם אתה מתכוון להתמודד בבחירות הקרובות לראשות העירייה?
“סיעתי, ‘לב’, קיבלה בבחירות האחרונות ארבעה מנדטים מתוך 15 חברי מועצה. הסיעה תעמיד מועמד ראוי ורציני אל מול ישראל גל. 11 חודש זה עוד, הרבה זמן וכל האפשרויות פתוחות כולל המועמדות שלי או של אחר“.
מה האג’נדה שלך ?באילו תחומים תרצה לשנות/לשפר ?
“המשך העשייה ומיתוג קריית אונו, כעיר חינוך, ובניית חטיבה ותיכון נוספים וחדשים. תכנון עירוני מלא (תשתיות, תחבורה, מוסדות ציבור) לפני המשך הבניה המטורפת והמתוכננת, ופיתוח מרכזי התעסוקה התחדשות עירונית מושכלת,הורדת צפיפות ונפח הבניה, הקטנת כמות הרכבים, תוספת חניונים.
תכנון כל מוסדות החינוך, התרבות, הספורט והרווחה הדרושים לעיר עד 2050. חיזוק המתנ”ס והבריכה העירונית ובניית שדרת תרבות. העברת קו הרכבת הקלה הסגול, אל מתחת בקעת אונו ועם מספר תחנות בעיר, עיר נקיה, ירוקה ומפוקחת בכל נושא :התנועה, החניה, השילוט, הניקיון וכו”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. “11 חודש” אה?

    איזו עילגות nms מי שמייתמר להוביל משהו בעיר הזו

  2. ציזר הוא נזק נוראי לציבור השומר מסורת בעיר.

    דפוס פעולה מתנשא ושחצן ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות