יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / קריית אונו / כובשים את המכביה

כובשים את המכביה

עלמא טנא ואדיר דניאל שחקני טניס שולחן בנבחרת הפועל קריית אונו ייקחו חלק באליפות אירופה ובמכביה

טניס שולחן בקריית אונו

במועדון הפועל קריית אונו בטניס שולחן גאים בשני שגרירים שהולכים לייצג את המועדון ואת מדינת ישראל בתחרויות נחשבות: עלמה טנא – מבכירות השחקניות בארץ עד גיל 15, תייצג את ישראל במשחקי המכביה בטניס שולחן. אדיר דניאל  – בן ה-17, שחקן בליגת על לבוגרים, שהיה אמור להשתתף במכביה גם הוא עם נבחרת הנוער, אבל ייסע לאליפות אירופה בפורטוגל לאחר שניצח את טורניר המבחנים במקום ה-1. הישג פנטסטי לשחקן ולמועדון.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


במועדון מאד מרוצים מתוצאות השחקנים הבכירים באגודה, תוצר של התמדה ואימונים של שנים, ומזמינים משתתפים חדשים לבוא ללמוד טניס שולחן .ראוי לציון, עידו פנסו – סגן אלוף ישראל הטרי עד גיל 15, שפספס הזדמנות להשתתף באליפות אירופה, אחרי שסיים במקום ה-3 של טורניר המבחנים .

טניס שולחן בקריית אונו

האימונים בחודשים יולי-אוגוסט צפויים להימשך במתכונת כמעט רגילה, כשמרבית המשתתפים במועדון ימשיכו באימונים, בין הים, הבריכה והטיולים בחו”ל, בשביל להיות יותר טובים בשנה הבאה שכבר נמצאת מעבר לפינה ועל מנת להימנע מבטלה בבית בכל ימי החופש.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות