יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / תיכון מקיף יהוד – עלייה באחוז הבגרויות במתמטיקה

תיכון מקיף יהוד – עלייה באחוז הבגרויות במתמטיקה

תוכנית חמש יחידות מתמטיקה של שר החינוך נפתלי בנט, נותנת את אותותיה, מאז שנת 2014 עלה מספר התלמידים שניגשו לבחינות בגרות של חמש יחידות במתתמטיקה מ 64 ל 99 תלמידים בשנת 2017. חיים בדש מנהל התיכון - הקרדיט כולו מגיע לצוות מורי המתמטיקה של התיכון שעושים מעל ומעבר עבור כל תלמיד

תיכון מקיף יהוד

מנתוני ההצלחה שהציג משרד החינוך ניתן לראות כי כלל התלמידים התקדמו – כמות התלמידים הניגשים לחמש יחידות עלתה, מבלי שכמות התלמידים הניגשים ל 3-4 יחידות פחתה. התכנית הלאומית לקידום המתמטיקה פותחה כדי לתת מענה למגמה השלילית במספר התלמידים שניגשו לשאלונים ברמת 5 יח”ל במתמטיקה. התכנית שמה לה כיעד להכפיל את מספר התלמידים הלומדים 5 יח”ל מתמטיקה עד לשנת 2019.
חיים בדש מנהל תיכון מקיף יהודבתיכון מקיף יהוד ניתן לראות כך על פי הנתונים, גרף עלייה בולט משנה לשנה. מאז כניסתו של חיים בדש כמנהל התיכון בשנת 2014 חלה תפנית משמעותית בהשקעה הלימודית בתלמידים ובצוותי ההוראה של התיכון כדי לתמוך ולסייע לתלמידים אשר רוצים לגשת לבחינות הבגרות של חמש יחידות במתמטיקה.
תיכון מקיף יהוד


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מנכ”ל משרד החינוך מר שמואל אבואב: “התכנית הלאומיות תמשיך לקדם את מטרתה – למצב את מדינת ישראל כמובילה עולמית, באופן שמאפשר לכל תלמידה ותלמיד, מכל מגזר ושכבות האוכלוסייה, לממש את זכותם להגיע למצוינות.”

עמליה חיימוביץ מנהלת מחוז מרכז משרד החינוך: “הבשורה הגדולה של יישום התכנית הלאומית במתמטיקה היא הצמחת כלל התלמידים. אנו פועלים במחוז מרכז על מנת שכל תלמיד יגיע להישגים גבוהים ויממש את הפוטנציאל שלו.”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סלון. צילום אילוסטרציה canva

ירידה במחירי השכירות באור יהודה

תפריט נגישות