יום רביעי , פברואר 20 2019
דף הבית / תלונות על קופת חולים כללית ביהוד – לא עונים לטלפון

תלונות על קופת חולים כללית ביהוד – לא עונים לטלפון

ביקור פתע, במרפאה הראשית של קופת חולים כללית ביהוד מונוסון מגלה תמונת מצב עגומה. אין מספיק כח אדם לטפל בפניות של 18,000 לקוחות המרפאה. 3000 שיחות טלפונית בשבוע ורק שני נציגי שירות. "בעלי כמעט מת בבית ובקופת חולים לא ענו" - מספרת אחת הנשים.

קופת חולים ביהוד

מרפאת קופת חולים כללית ברחוב צבי ישי ביהוד מונוסון, היא המרפאה הגדולה ביותר בעיר יהוד ובה 13,000 מטופלים ועוד 5000 מטופלים המגיעים לקבל שירותי רפואה מקצועיים. צוות המרפאה נמצא בקריסה, המטופלים מתלוננים כי זמני ההמתנה למענה טלפוני יכולים להגיע גם ל45 דקות. צוות המרפאה מנסה בכל כוחו לעזור לחולים אך אין מספיק כוח אדם לעזור לאלפי החולים במרפאה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות


בעקבות תלונות של רבים מלקוחות המרפאה, הגיע במפתיע צוות חדשות TV של אתר אונו ניוז אל המרפאה. במקום היו שלוש נציגות המטפלות בקבלת קהל, אדם אחד עונה לשיחות טלפוניות, שברקע מתנגן כל הזמן, צלצול הטלפון. 3000 שיחות טלפון מגיעות כל שבוע למוקד המרפאה ובו נמצאים רק שני אנשי צוות במשמרות, לענות לחולים הרבים אשר מבקשים לדבר עם רופא או להתייעץ על בעיה רפואית וכידוע בחורף לא חסרים כאלה.

בקרב לקוחות הסניף, זה כבר הפך לבדיחה עצובה, מספרת אחת הנשים – "אני גרה במושב מחוץ ליהוד, אני יודעת שבזמן שאני מחכה בטלפון אני כבר יכולה להגיע למרפאה ולחכות כאן בתור. אין לנו שירות, מזלזלים בנו, אנחנו מתלוננים והם מבטיחים שישפרו את השירות, אך לא קורה כלום. הם יודעים שלא נעבור לקופה אחרת כי אנחנו מבוגרים והם מנצלים את זה, לא אכפת להם מאיתנו".

תגובת קופת חולים כללית: אנו מתנצלים בפני המטופלים על הקושי שחווים לאחרונה בקבלת מענה טלפוני במרפאה דבר הנובע בין השאר מהיעדרות של עובדים.  נציין כי במרפאה 5 עובדי משרד והשבוע הצטרפה למרפאה עובדת קבועה נוספת לתגבור שירותי המשרד והמענה הטלפוני. אנו פועלים לשיפור הזמינות ולתת מענה מיטבי ל-12,000 המטופלים במרפאה ולפתיחתה של מרפאה נוספת בעיר דבר אשר יביא לשיפור בזמינות ובנגישות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

שלג ביהוד- מונוסון

התחזית לסוף השבוע: שלג ביהוד מונוסון