שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / ממיסים את השומן

ממיסים את השומן

רחל קפלינסקי קוסמטיקאית פרא רפואית בכירה מזה 28 שנה. בעלת קליניקה לטיפולים קוסמטיים ואסתטיים בה היא מעניקה מגוון טיפולים מהמתקדמים ביותר תוך אבחון מקצועי ושימוש בחומרים איכותיים וחדשניים המביאים לתוצאות מקסימליות.

קוסמטקאית ביהוד
קו המוצרים הקוסמטיים הפרא רפואיים בהם רחל משתמשת מתאפיינים בריכוז גבוה של חומרים פעילים המהווים בשורה אמיתית בהמרצת תהליכים להצערת הפנים חידוש תאים ,שיקום וטיפול בקמטים. בנוסף למגוון טיפולים רחל מזמינה אותכם לייעוץ בנושא הקפאת שומן cryo 4 ידיות.

מערכת הקור ממיסה את השומן באמצעות הקפאת שומן במיקוד סלקטיבי בבלוטת השומן וחיסולה. שיאה של טכנולוגיה שפותחה על ידי רופאים בארצות הברית אשר חקרו והסיקו כי תאי השומן בגוף עוברים תהליך של הרס בטמפרטורה של -10 מעלות, השומן הופך להיות מומס.
טכנולוגיה חדשנית זו עובדת על טמפרטורת קור שבאמצעותה נעשית פעולת כיווץ והרס של תאי השומן העקשניים. כאשר המכשיר בא במגע עם האזור המטופל בטמפרטורה המתאימה אינו מסב נזק או כאב לתא ולרקמה או לכל איבר אחר בגוף.
הקור תפקידו לבודד תאי שומן ולהקפיא אותם וכך גורם להשמדתם ולסילוקם בדרך טבעית מן הגוף. הטיפול נעשה ללא כאב וללא צורך בהרדמה, בעזרת הוואקום המצוי ב4- הידיות נשאב השומן ומקורר לטמפרטורה הרצויה לטיפול. באמצעות קירור מבוקר ובטוח באזור מצבור השומן, התא מתכווץ ופעולת כיווץ זו משבשת והורסת את התפתחותו התקינה של תאי השומן .מה שגורם להמסה והפיכה ממצב מוצק לנוזל. עם הפיכת השומן בתא למצב נוזל הם נשטפים בזרם הדם ישירות אל מחוץ לגוף.לאחר הטיפול הגוף עובד בצורה טבעית ומתחיל פעולת סילוק וחילוף חומרים. תאי השומן שקפאו מושמדים ומסולקים ומתקבל מראה מעוצב ומפוסל. העבודה על התאים באמצעות תהליך הדרגתי, שאינו פוגע ברקמות הסובבות, מפחית שומן לא רצוי, כאשר תאי שומן נחשפים הקירור מדויק ומעורר תהליך. סילוק טבעי ומפחית את העובי בהדרגה משכבת השומן, השומן בגוף עובר תהליך חילוף חומרים ומסלק את השומן הלא רצוי. יעילות הטיפול כ 90% הצלחה וקיבלה את התואר:”השיטה הטובה ביותר לשנת 2013″ השיטה בהקפאה אינה פולשנית ולא דורשת הכנה מיוחדת. הטיפול אינו כואב ולא נדרש אלחוש או הרדמה. עובי השכבה השומנית קטן בצורה משמעותית.
הטיפול ללא תופעות לוואי. ניתן לחזור לפעילות רגילה ומלאה.
• ידית נוחה לשימוש, שכבת סיליקון אשר מונעת סימנים ונעימה למגע.
• מערכת קירור חדשה ומתקדמת להגנת עור טובה יותר.
• מצב עבודה שמתאים לכל הלקוחות.
• עיסוי אוטומטי במהלך הטיפול שהופך את התהליך כולו למהנה ונעים.
מוזמנת לפגישת ייעוץ ללא התחייבות
רחל קפלינסקי -054-9140515
סעדיה חתוכה 25 מדרחוב יהוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות