יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / יהוד-מונוסון: במעמד מנכ”ל משרד החינוך – נפתח בית הספר “יהודה הלוי” החדש בעיר

יהוד-מונוסון: במעמד מנכ”ל משרד החינוך – נפתח בית הספר “יהודה הלוי” החדש בעיר

הבוקר (א') נפתח בית הספר היסודי החדש ביהוד-מונוסון, "יהודה הלוי" לאחר עבודה רבה של צוותי העירייה ובהיקף של למעלה מ-12 מיליון ₪.

פתיחת בית הספר בחדש ביהוד
פתיחת בית הספר בחדש ביהוד

בטקס פתיחת השנה הראשונה של בית הספר נכח לצד ראש העיר יהוד-מונוסון יעלה מקליס ומנהלת בית הספר יולי לנקרי, גם מנכ”ל משרד החינוך, שמואל אבוהב שהגיע עם צוותו לחנוך את בית הספר בו ילמדו השנה 141 תלמידי כיתות א’ ו-ב’.

פתיחת בית הספר בחדש ביהוד
פתיחת בית הספר בחדש ביהוד

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בית ספר היסודי החדש “יהודה הלוי” נבנה על פי מודל חדשני ועומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, יכלול, בין היתר, חצר משחקים מתקדמת, “פנטהאוז” למורים, אולם ספורט שייחנך בשנה הבאה, מעבדות מתקדמות ועוד. בית הספר נבנה בשיטת בנייה המאפשרת חיסכון אנרגטי גבוה ואקוסטיקה מושלמת לסינון רעשים מבחוץ.

פתיחת בית הספר בחדש ביהוד
פתיחת בית הספר בחדש ביהוד

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות

ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה

בית הספר “יהודה הלוי”, שנפתח הבוקר, מציב סטנדרטים חדשים של איכות ותפיסת בנייה הממקמת את המורים והתלמידים במרכז. ביה”ס תוכנן באופן שיאפשר חווית למידה והוראה אידיאלית, הן מבחינת מבנה בית הספר והן מבחינת החידושים הטכנולוגיים שהוא כולל. “יהודה הלוי” החדש יכלול 24 כיתות המיועדות לתלמידי כיתות א’-ו’. נוסף לכיתות אלה יכלול בית הספר כיתות מעבדה, כיתות מחשבים, ספריה וחללים ייעודים להעברת שיעורי העשרה ופעילויות שונות. בית הספק יצויד במכשור טכנולוגי מתקדם שיחשוף את התלמידים לטכנולוגיות מתקדמות מגיל צעיר. בית הספר החדש הנו בית ספר “צומח” כאשר השנה ילמדו בו כיתות א’ ו-ב’, ובכל שנה תצטרף שכבה חדשה.

פתיחת בית הספר בחדש ביהוד
פתיחת בית הספר בחדש ביהוד

 

 

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז

רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו 

 

 

פתיחת בית הספר בחדש ביהוד
פתיחת בית הספר בחדש ביהוד

ראש העיר יהוד-מונוסון יעלה מקליס ציינה במהלך הטקס כי: “הביטו סביב וראו את החלום מתגשם, בית ספר חדש נולד ביהוד-מונוסון. בית ספר חדשני, עדכני ומאובזר בציוד הכי מתקדם שיש. הבטחנו להציב את החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני ואנחנו גם מקיימים, ובגדול – רואים את זה בעיניים. אני רואה בילדי העיר את המשאב הכי חשוב שלנו ואעמוד לרשותם בכל מקום ובכל זמן. תודה למרש החינוך על שיתוף הפעולה ותודה למנכ”ל אבוהב על שהגיע לחגוג יחד איתנו ביום המיוחד הזה”.

מנכ”ל משרד החינוך, שמואל אבוהב בירך גם הוא את ילדי בית הספר וציין כי: “אין הרבה ילדים שזוכים להיכנס לבית ספר חדש ואתם זכיתם בכך – הכל לכבודכם ילדים. אני מאחל לכולכם שנה טובה, שנה של הצלחה בלימודים, שנה של פעילויות חברתיות. אני בטוח שבית הספר החדש יהודה הלוי ישאיר חותם משמעותי במערכת החינוך”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות