שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / יהוד – דורית חגי מהסתדרות המורים הפכה לחברת מועצה

יהוד – דורית חגי מהסתדרות המורים הפכה לחברת מועצה

חברת האופוזיציה קרן לאופר פרשה מהמועצה בגלל סיבות אישיות ובמקומה נכנסה דורית חגי, בכירה בהסתדרות המורים שתכנס לספסלי האופוזיציה. יעלה מקליס, ראש העיר- "מעודד ומרומם לראות עוד אישה בישראל שמצטרפת לחיים הציבוריים ולשלטון המקומי בפרט"

יעלה מקליס ודורית חגי

זאת היתה פרישה צפויה מראש, קרן לאופר, היתה מטאור בבחירות 2013, כמספר שלוש של ראש הרשימה יוסי בן דוד, היתה צמודה אליו בכל מסע הבחירות, כאם ועורכת דין צעירה, הבטיחה להביא רוח חדשה אל מועצת העיר. כגודל הציפיה כך האכזבה, ניתן לספור על כף יד אחת את מספר הפעמים שהגיעה למועצת העיר ותרמה משהו לציבור. על כי כללי משרד הפנים, חבר מועצה אשר לא מגיע מספר פעמים רצוף לישיבות מועצה, יכול ראש העיר לבקש ממשרד הפנים את החלפתו. מקליס יכלה לפנות למשרד הפנים ולבקש את החלפתה של לאופר כבר לפני מספר שנים, אך נמנעה מלעשות זאת, למנוע את כניסתה של דורית חגי למערכה הפוליטית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


דורית חגי הינה תושבת יהוד-מונוסון מעל לארבעה עשורים. כ-30 שנים שימשה חגי כמורה בבית הספר “רמז” ובחטיבת הביניים “הסביונים” וכ-20 שנים ניהלה חגי את סניף פתח-תקווה של הסתדרות המורים, הכולל בתוכו גם את העיר יהוד-מונוסון. חגי, בעלת השפעה ומעמד בהסתדרות המורים, תכנס ישירות לספסלי האופוזיציה ותיקח חלק בגוש השמינייה, אשר מהווה את הרוב במועצת העיר יהוד.

השבוע, בישיבת מועצת העיר יהוד-מונוסון הושבעה דורית חגי כחברת מועצת עיר. כשהיא מלווה בקרוביה ובבני משפחתה, נשבעה חגי אמונים למדינת ישראל בפני ראש העיר וחברי המועצה “אמלא באמונה את שליחותי במועצה”. ואז הצטלמה עם ראש העיר יהוד יעלה מקליס, כששתיהן מחייכות יחדיו, סינן אחד מחברי המועצה כי החיוכים ייעלמו בקרוב.
יעלה מקליס ודורית חגי

ראש העיר יהוד-מונוסון, יעלה מקליס בירכה את חגי בתום השבעתה וציינה כי: “אני מברכת אותך על מינויך לחברת מועצת העיר שלנו. מעודד ומרומם לראות עוד אישה בישראל שמצטרפת לחיים הציבוריים ולשלטון המקומי בפרט, שרוצה לשנות, להשפיע ולקדם. אני בטוחה שתביאי מניסיונך בתחום החינוך אל הבית הזה ואני סבורה כי שיתופי פעולה פוריים עוד לפנינו. בטוחה שתהיי חלק מהובלת העיר יהוד-מונוסון לדרך של צמיחה ושגשוג ותיקחי חלק פעיל בעשיה למען תושבי ותושבות העיר”.

חברת המועצה הנכנסת, דורית חגי ציינה בתום השבעתה: “כחברת מועצת העיר, אתרום מניסיוני הרב במערכת החינוך, אשרת באחריות, במקצועיות ובשום-שכל את תושבי ותושבות העיר”.

קרן לאופר, חברת המועצה הפורשת –  אין הרבה מה לומר לגבי פרישתי למעט העובדה שהיא מסיבות אישיות. אני נאלצת להיעדר הרבה מישיבות המועצה ולטובת התושבים שבחרו בי אני מפנה את מקומי לדורית המקסימה שתוכל לפעול במרץ ולהיות על המשמר. מאחלת לה בהצלחה. אני אוהבת את יהוד מונוסון וגאה להיות תושבת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות