יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות אור יהודה / נדל"ן / הופקדה תוכנית הסיטי של בקעת אונו

הופקדה תוכנית הסיטי של בקעת אונו

תוכנית ה'סיטי' של בקעת אונו, שתכלול מרכזי בילוי ותרבות, מסחר ותעסוקה ותיבנה בסמוך לצומת סביון, הופקדה על ידי הוועדה לתכנון ובנייה.

מפה

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב החליטה בשבוע שעבר להפקיד את התוכנית שהגישה עיריית קריית אונו, למתחם “פרדס וחסכון”.  הפרויקט המתוכנן ממוקם באזור הדרומי בעיר, באזור שמצפון לצומת סביון.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


התוכנית כוללת כ-400 אלף מ”ר של מסחר ותעסוקה שיהוו את ה’סיטי’ – אזור המסחר והעסקים – של בקעת אונו, (המסומן בתרשים בצבע סגול,) ממש בקרבת צומת סביון. האזור יהיה מקור ההכנסה המשמעותי לקריית אונו, שזקוקה להם מאוד בשל היעדר איזורי תעסוקה במידה מספקת, כיום. בנוסף קיימים בתוכנית עשרות דונמים של שטחי ציבור שחסרים בעיר היום ושכונה שתמנה כ-1,000 יחידות דיור.

ישראל גל ראש העיר קריית אונו מסר כי “אני מאמין כי פיתוח אזורי מסחר ובילוי, הינם חלק מתפיסה תכנונית של עיר עצמאית מהבחינה הכלכלית. נעשה הכל כדי שמוסדות התכנון יקדמו אותה במהרה, על מנת שבשנים הקרובות תשווק הקרקע ותהיה אזור הבילויים, הקניות והתעסוקה של אזור בקעת אונו כולו. “

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו

הדבר הבא בתחום מגורי היוקרה: המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו

תפריט נגישות