יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות גני תקווה / מקומי / קבוצת פייסבוק בניהול הקהילה

קבוצת פייסבוק בניהול הקהילה

גני תקווה של כולנו קבוצת פייסבוק חדשה בה בעלי התפקידים במועצה עונים על שאלות נפתחה

לאחרונה קמה קבוצת פייסבוק חדשה “גני תקווה של כולנו” ביוזמתם של תושבי גני תקווה. הקבוצה הוקמה ומנוהלת על ידי תושבים מן הקהילה, אך הייחודיות שבה היא שבעלי התפקידים במועצה נכנסים באופן וולנטרי, חדשות לבקרים, ומשיבים על שאלות התושבים העולות בקבוצה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ראש המועצה, ליזי דלריצ’ה, החליטה שעל מנת להבין באמת את צרכי התושבים ולהתנהל מולם בשקיפות יש לקחת חלק בכיכר העיר הווירטואלית- הפייסבוק. על כן, בעלי התפקידים במועצה הצטרפו לדף הפייסבוק הקהילתי, הציגו עצמם ומדי שבוע משיבים על שאלות שעולות בקבוצה, כל אחד בתחומו.

ליזי דלריצ’ה, ראש המועצה מסרה לאתראונו NEWS: “הפייסבוק כבר מזמן הפך להיות כיכר העיר, לטוב ולרע וכדי להבין באמת את הציבור צריך להיות שם. זה לא טריוויאלי שעובדי מועצה כותבים, עונים לשאלות ומגיבים לתושבים בשעות הערב, מבתיהם, על חשבון זמנם הפנוי ואחרי יום עבודה עמוס, אך הדבר יוצר קשר, שיח והבנה בין המועצה לתושבים, דבר חשוב ביותר בעיניי ויחד אין דבר שלא נוכל לחלום ולהגשים”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות