יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות קריית אונו / מקומי / נפתח כביש חדש: דרך התקווה – רפאל איתן

נפתח כביש חדש: דרך התקווה – רפאל איתן

בשבוע שעבר נפתחה לתנועה חלקה המזרחי של דרך רפאל איתן בקריית אונו

כביש חדש

עלות סלילת הכביש 6.5 מיליוני ₪ שרובה במימון משרד התחבורה. הסיבה העיקרית להשקעה הכספית הגדולה של משרד התחבורה בסלילת הכביש היתה דרישת עיריית קריית אונו להפחתת עומסי התנועה שחווים תושבי קריית אונו בשנים האחרונות, בשל הבנייה הרבה של מגדלי דירות בסביבה הסמוכה. עד לפתיחת הכביש נסעו תושבי גני תקווה ברחובות יהודה הלוי ויחזקאל בעיר בעת צאתם מערבה לכיוון תל אביב, וגרמו לעומסי תנועה ביציאות השונות מקריית אונו. כעת, עם פתיחת הדרך החדשה, יכולים תושבי גני תקווה לצאת ישירות לכביש 471 מבלי לעבור דרך רחוב לוי אשכול בקריית אונו.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מהרשויות נמסר כי אין די בפתרון זה, וקברניטי הישובים קריית אונו וגני תקווה פועלים יחדיו כל העת, ומובילים מהלכים עם הישובים השכנים באזור, אל מול משרד התחבורה, בדרישה להביא להחלטה של המשרד לבנות מעל כביש 471 מחלף, שיקצר את זמן הנסיעה של הבאים מגני תקווה, גת רימון וכפר מעש לכיוון תל אביב, חיפה, אשדוד וכביש 6. הקמת המחלף תפחית באופן ניכר את עומסי התנועה בשכונות המגורים באזור. המודל להקמת המחלף נוסה בעבר על ידי משרד התחבורה ועיריית פתח תקווה שהקימו לא מכבר את מחלף שערייה. מחלף שהפחית את עומסי התנועה בכביש 40 שנגרמו בשל יציאת תושבי שכונת עמישב שממזרח לכביש 40, ואיפשר להם יציאה מהירה לכיוון הכבישים הבינעירוניים.

ישראל גל ראש העיר קריית אונו וליזי דלריצ’ה, ראש המועצה המקומית גני תקווה מסרו: שני הישובים יפעלו במשותף כדי להביא לסלילת מחלף חדש על כביש 471 אשר יאפשר זרימה מהירה של התנועה מגני תקווה לכבישים הבינעירוניים, מבלי לעבור דרך צירי התנועה העירוניים ברחובות קריית אונו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו

הדבר הבא בתחום מגורי היוקרה: המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו

תפריט נגישות