יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות גבעת שמואל / חינוך / חנית סויסה-אלון נבחרה לנהל את התיכון החדש בגבעת שמואל

חנית סויסה-אלון נבחרה לנהל את התיכון החדש בגבעת שמואל

"אני רואה זכות גדולה שנפלה בחלקי להוביל תהליך חינוכי של הקמת התיכון  הממלכתי הצומח הראשון בגבעת שמואל , ולהיות שותפה יחד עם צוות העיר וצוות משרד החינוך  להצלחת החינוך בגבעת שמואל", מסרה חנית סויסה –אלון לאחר שנבחרה.

חנית סויסה-אלון נבחרה לנהל את התיכון הממלכתי החדש בגבעת שמואל

היום בחרה ועדת המכרזים במשרד החינוך בחנית סויסה –אלון לתפקיד מנהלת התיכון הממלכתי שיפתח שעריו בספטמבר הקרוב בגבעת שמואל.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת החטיבה העליונה בבית הספר התיכון ברנקו וייס ע”ש “הרצוג” במועצה אזורית “גזר“. חנית נשואה, אם לשלושה ומתגוררת בישוב בת חפר שבמועצה אזורית עמק חפר. בהשכלתה בוגרת תואר ראשון  בחינוך, בהתמחות ערבית ולשון עברית ,ותעודת הוראה מטעם מכללת “אחווה” , ותואר שני במינהל ומנהיגות בחינוך, מטעם אוניברסיטת תל אביב. תפיסתה החינוכית מבוססת על כבוד האדם ואהבת האדם, טיפוח ערכי אהבת הארץ והמעורבות בקהילה. חנית רואה במצוינות דרך חיים ומובילה פיתוח מנהיגות, מעורבות חברתית וחדשנות פדגוגית.

אשת החינוך, מנכ”לית משרד החינוך לשעבר דלית שטאובר המלווה את הקמת התיכון בגבעת שמואל אמרה :” חנית סויסה אלון נבחרה על סמך ניסיונה העשיר, הזדהותה עם חזון התיכון והעיר המבוסס על ציונות ומצוינות לימודית וערכית, זאת לצד תפיסתה הפדגוגית ויכולתה להוביל תהליכי חדשנות ואיכות . אני בטוחה שהתיכון תחת ניהולה יוביל את תלמידי העיר להישגים והצלחה בכל התחומים”.

ראש העיר יוסי ברודני:” אני מברך על הבחירה באשת החינוך חנית סויסה-אלון שתהווה חיזוק משמעותי לשדרת הניהול החינוכי בעיר.  חנית  תוביל את התיכון החדש   בהתאמה לחזון הפדגוגי והערכי, במטרה שיהפוך לאבן  לתלמידי גבעת שמואל בראש ובראשונה, ובהמשך גם לתלמידי הסביבה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ילדים בקייטנה. צילום אילוסטרציה: Canva

קייטנת “ניצנים של פסח” של משרד החינוך יוצאת לדרך – כמה נרשמו בעירכם?

תפריט נגישות