יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חינוך / 700 הורים ותלמידים הגיעו ליום הפתוח בתיכון יובלים

700 הורים ותלמידים הגיעו ליום הפתוח בתיכון יובלים

תיכון יובלים באור יהודה לבש חג ביום שישי כאשר הורים ותלמידים רבים הגיעו לפגישה עם מנהל התיכון, ד"ר נתי ברק, לקראת תחילת הרישום.

יום פתוח בתיכון יובלים

יום שישי האחרון, הפך ליום חג בתיכון יובלים באור יהודה עם פתיחת השערים בפני הורים ותלמידים שהגיעו לבית הספר לקראת תחילת הרישום וכדי להכיר את השינויים הרבים שהתבצעו בבית הספר במהלך השנתיים האחרונות, כחלק מרפורמת החינוך באור יהודה עוד בטרם כניסתם אל המפגש עם מנהל התיכון, ד”ר נתי ברק, קיבלה את פני הבאים תערוכת אמנות שהופקה על ידי תלמידי המגמה ותוצרים נוספים. בין האורחים היו גם תלמידים והורים מיהוד-מונוסון וקריית אונו, שבעיקר הביעו התעניינות במגמת הסייבר הקיימת בבית הספר, שהולכת וצוברת תאוצה.
לכתבות נוספות:
אנשי חינוך התארחו בתיכון ברנקו וייס באור יהודה
שיטת למידה חדשה בחטיבת יובלים באור יהודה

יום פתוח בתיכון יובלים
כ-700 הורים ותלמידים הגיעו ליום שחולק לשני סבבים ונפתח במפגש עם מנהל התיכון ד”ר נתי ברק, שאמר להם: “אף בית ספר לא יעניק לתלמידי אור יהודה יחס אישי ומקצועי, יחס חם ומלווה כפי שבית הספר על צוות מוריו ביובלים מעניק לתלמידי העיר שלנו. לצד היחס האישי והחם, בית הספר מאפשר לכל תלמיד להצטיין במגוון תחומים ולמצות את יכולותיו הלימודיות באופן הטוב ביותר. בית הספר חורת על דגלו מתן מענה מיטבי לכל קשת התלמידים, מצטיינים, חזקים ולתלמידים בעלי פערים”.

יום פתוח בתיכון יובלים
מיד לאחר ההרצאה, יצאו ההורים והתלמידים ל”טעימה” מהמגמות השונות הקיימות בבית הספר, כאשר בכל אחת מהן הם פגשו את צוותי המורים. בתיכון קיימות שלל מגמות כמו כימיה, פיזיקה, ביולוגיה, מחשבים-סייבר, מדעי החברה, פסיכולוגיה, מנהל, גיאוגרפיה, קולנוע, תיאטרון ואמנות. בימים אלו נבדקת גם האפשרות לפתיחת מגמה ללימודי ערבית פרסית יחד עם לימודי המזרח התיכון. ראש העיר, ליאת שוחט, סגנה אפי גוטמן ומנכ”ל העירייה, עופר תודר, ביקרו אף הם ביום הפתוח, השיבו לשאלות ושוחחו עם ההורים.
יום פתוח בתיכון יובלים

ראש העיר, ליאת שוחט מציינת: “יצרנו בתיכון סביבות למידה חדשניות ומתקדמות מתוך הבנה כי לסביבה הפיזית יש השפעה רבה על האווירה הלימודית, עידוד הסקרנות והיזמות וכמובן האקלים החברתי. אנו נמשיך לשמר את הסטנדרט הגבוה שיצרנו ונשקיע ככל שנידרש בשדרוגים נוספים כדי ליצור סביבת למידה אטרקטיבית לכל תלמיד. אנו מחויבים לכל תלמיד שיבחר ללמוד בתיכון יובלים, ונדאג שתהיה לו את הפלטפורמה האידיאלית להצליח בלימודים ולפתח יכולות ומיומנויות בפן המקצועי, האישי והבין אישי”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תמונת החשוד מאיר גבריאל . צילום: דוברות המשטרה

חשד: תושב קריית אונו התחזה ל”צלמת” ואנס במירמה נערה

תפריט נגישות