יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / עיריית אור יהודה פתחה שעריה בפני עובדי עיריית הוד השרון לסיור לימודי במסגרת קורס מנהל בשלטון המקומי

עיריית אור יהודה פתחה שעריה בפני עובדי עיריית הוד השרון לסיור לימודי במסגרת קורס מנהל בשלטון המקומי

את הסיור אותו יזמה הנהלת מכללת אור יהודה, פתחו 3 מנהלי מחלקות בעירייה בהצגת אופי המחלקות והתנהלותן.  בתום היום סיכמו הסטודנטים: "הסיור היה מדויק להפליא! "

מכללת אור יהודה

כחלק מתוכנית הלימודים בקורס מנהל בשלטון המקומי, אותה מפעילה מכללת אור יהודה מזה מספר שנים בהצלחה רבה, זכו הסטודנטים לסיור בעיריית אור יהודה ובמוזיאון מורשת יהדות בבל.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מטרת הסיור הייתה הכרות עם המחלקות השונות והרצאה בנושא “השלטון המקומי קבלן התחזוקה של הפערים החברתיים בישראל” ע”י עו”ד יצחק בוכבזה.

מכללת אור יהודה

את הביקור פתחו מנהלי המחלקות השונות בעירייה, בהצגת אופי המחלקה והתנהלותן. בסגנונם המיוחד ריתקו את הסטודנטים וחשפו בפניהם צדדים מיוחדים המאפיינים את המקום המשפיעים על התנהלותם היומיומית. בהמשך נכחו בהרצאה מרתקת מפי עו”ד יצחק בוכבזה.

את היום סיימו בסיור במוזיאון מרכז יהדות בבל, שם נחשפו לתיעוד נפלא מלווה בהסברים על הרקע ההיסטורי והתרבותי של תושבי המקום, יוצאי עיראק, על שנותיה הראשונות של העיר וחיבורן  לצביונה הייחודי כיום.

הסטודנטים שהתרשמו מאוד מהביקור, הודו למארחים על הכנסת האורחים, שאפשרה הצצה להתנהלותו של שלטון מקומי הלכה למעשה, סיכמה ליאת טל נציגת הסטודנטים: “בסיומן של שנתיים סוערות, תוססות ומלאות בדיוקים, לכאן או לכאן, סיימנו היום בסיור לימודי. הסיור היום היה מדויק להפליא! מקצועי, מעניין, מדוקדק ומרתק. מדהים לגלות כמה מידע ניתן לדחוס ב-30 דקות להרצאה כאשר המרצים מגיעים מדויקים ומקצועיים. אני נהניתי ובטוחני שגם חברי! “

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות