יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / מחפשים להתחדש? ג’וזף דיזיין במבצעי חיסול של אחרי החגים

מחפשים להתחדש? ג’וזף דיזיין במבצעי חיסול של אחרי החגים

לא הספקתם לחדש את הריהוט שחלמתם עליו? 'ג'וזף דיזין' זה בדיוק מה שאתם צריכים - מגמות וחידושים בעיצוב הבית

חדר שינה כוכב
חדר שינה כוכב

לפני החגים לא הספקתם לחדש את הבית ובוער לכם לחדש ולרענן, הרווחתם בגדול! כדאי לנצל הזדמנויות בהן מקיימים מבצע חיסול רהיטים (עודפי מלאי 2018, פינוי מחסן רהיטים גדול וחיסול התצוגה ב’ג’זף דיזין’ באור יהודה, 400 מ”ר של ריהוט לכל הבית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לקראת הקולקציה החדשה 2019 מתקיים מבצע פינוי המלאי הקיים במחסן ומבצעי חיסול התצוגה בחנות, לא להתמהמה כי החיסול הוא מהיר ונחטף, מהתצוגה הענקית, קולקציית 2018 במחירי חיסול-חיסול, עכשיו ב’ג’וזף דיזין’, מגוון מערכות ישיבה לסלון במגוון עיצובים וריפודים, שולחנות לחדר המגורים מעץ גושן טבעי ומזנון תואם ועוד, חדרי שינה קומפלט לחדר הורים, פינות אוכל, שולחנות קפה, כורסאות מעוצבות, חדרי ילדים, שידות וריהוט כולל לבית.

רהיטים שמשדרגים את הבית
רהיטים שמשדרגים את הבית

ייצור כחול לבן

החדשות הטובות הן שב’ג’וזף דיזין’, מעצבים לכם את חללי הבית השונים עם כלים מעשיים לתכנון ועיצוב ללא עלות נוספת וכלל הרהיטים מיוצרים כחול לבן, מעץ מלא, בדי ריפוד הטובים בעולם, מחומרים איכותיים המתנקים בקלות ולאורך שנים, מערכות קפיצים הטובות בעולם, לא מתפשרים על איכות הן בחומרים והן בייצור המדויק העונה לתו-תקן.

עיצוב אישי בחדר המגורים

ב’ג’וזף דיזין’, תקבלו יעוץ אישי על ידי מעצב פנים מנוסה, בואו עם מידות החדר, סקיצה ואף צילומים יועילו, ומתחילים לעצב בעזרת כלים מעשיים לתכנון ועיצוב, כאשר התצוגה מעניקה השראה לתכנון במידות ובצבעים  שלכם.
קצתם בסלון בעיצוב הסטנדרטי השמרני זה הזמן לחדש ולגוון עם צבעי ריפוד מעניינים מתוך המבחר, תכלת, ירוק פסטל או גוונים חמים ולהוסיף פריטים משלימים, כתמי צבע עליזים המתכתבים עם יתר גווני חדר המגורים – כל אלה יעניקו לחלל מראה מעוצב יותר, ייחודי יותר, ובעיקר אישי.

לקנות את ספת החלומות במחיר חלומי
לקנות את ספת החלומות במחיר חלומי

ברוב הבתים חלל המגורים משולב סלון, פינת אוכל ומטבח ומכל זווית אנו צופים אל חלק אחר, לחלל זה חשיבות רבה גדולה בהיותו מרכז הבית, הן מבחינת הנראות והן מבחינת הצורך למלא פונקציות מרובות, שהן אירוח, מפגשים משפחתיים וסתם רביצה בסלון, מציאות זו מחייבת תכנון מוקפד ולגרום לחלל להיות מרכז אסתטי, מזמין ונעים לעין ומהווה מקום ייצוגי ביותר של הבית, רק אנחנו יכולים לתכנן נכון עבורנו ולחיות בחלל מגורים המזכיר סוויטה מעוצבת במלון יוקרתי, מודרני או כל סגנון האהוב עלינו, זה הזמן לתכנן ולרכוש פינת ישיבה ופינת אוכל המתכתבות האחת עם השנייה להרמוניה ועיצוב מושלם.

 בעת עיצוב החלל הכולל כדאי לתת חשיבות לרהיטים המתכתבים זה עם זה ולתת חשיבות להתאמה עיצובית בין ריפוד הספה בסלון וריפוד הכיסאות בחדר האוכל והתאמת גוון העץ למרקם הריהוט בסלון האפשרויות רבות לכן כדאי להגיע ל’ג’וזף דיזין’, להתייעצות ולהתרשמות מהתצוגה וממגוון בדי הריפוד המוצעים לריפוד מערכות הישיבה וריפוד פינת אוכל מתאימה.

לבן במראה אלגנטי
לבן במראה אלגנטי

בעת בחירת פינת האוכל יש להתחשב בצרכי המשפחה והרגלי האירוח חשוב להגדיר את הצרכים כי הם המפתח לעיצוב החלל הגדול וניצול מקסימלי של המקום, לתכנן היטב, יתכן ואפשר לשלב פינת עבודה קטנה עם מחשב ואף מדפיה קטנה לאיסוף צעצועים המגיעים מחדרי הילדים לחדר המגורים.

ועוד ב’ג’וזף דיזין’, חדרי שינה עם מיטות נוחות בעלות ארגז מצעים לאכסון או ללא ארגז מצעים, שימו לב בתמונת חדר השינה לשידות המעוצבות עם מגירות בפרזול איכותי הכולל טריקה שקטה,  בתצוגה דוגמאות נוספות של חדרי שינה. ניתן להזמין מזרנים איכותיים ממיטב החברות המובילות, חדרי ילדים פונקציונליים ומתוכננים ובקרוב מחלקה לעיצוב המטבח.

הגל החדש - שולחנות ומזנונים מעץ טבעי
הגל החדש – שולחנות ומזנונים מעץ טבעי

כדאי לרהט את כל הבית במקום אחד כדי להפיק את העיצוב המושלם!

המחירים שפויים, לא צריך לנסוע רחוק, ‘ג’וזף דיזין’, במיקום מרכזי המעניק שרות לתושבי בקעת-אונו, גוש דן וסביבתו אספקה מהירה ועמידה בטוחה בלוח הזמנים. הייצור כחול לבן, המחירים נוחים, עממיים והעיצוב יוקרתי,
סיור בחלל המעוצב של ‘ג’וזף דיזין’, יספק לכם השראה, ושלל רעיונות לעיצוב הבית. מוזמנים לבקר, להתרשם ולהתייעץ.

 

יהדות קנדה 33 אור-יהודה, כל יום פתוח משעה 9.00 ועד 20:00
יום שישי משעה 9:00 ועד שעתים לפני כניסת השבת
 077-443-0518

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. אין על השירות והאדיבות שלכם קניתי חדר שינה לנסיכה שלי בדיןק כמו שדמיינתי ואפילו יותר וקיבלתי שירות טוב מיוסי ויונתן וההובלה הגיעה בזמן אין ספק שאני יחזור שוב כדי לחדש רהיטים לבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות