יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / אור יהודה / פרלמנט הזהב

פרלמנט הזהב

התכנית "פרלמנט הזהב" להכשרת פעילים קהילתיים בגיל השלישי נפתחה באור יהודה. הקבוצה עתידה, בסוף ההכשרה, להיות צינור העברת מידע בין אוכלוסיית הגיל השלישי בעיר לנותני שירותים שונים בעירייה ובמתנ"ס, ובכך להביא לשיפור איכות חייהם בתחומים רבים

פרלמנט הזהב

לאחרונה ציינו באירוע חגיגי שהתקיים במועדון לחבר במתנ”ס את פתיחתו של קורס “פרלמנט הזהב” להכשרת פעילים קהילתיים בני הגיל השלישי באור יהודה. את הקורס, בו משתתפים 18 תושבים בגיל הזהב מרחבי העיר, מובילים היחידה לעבודה קהילתית שבאגף הרווחה בשיתוף מחלקת פנאי וקהילה במתנ”ס. באירוע הפתיחה נכחו ד”ר אסתי אשל, מנהלת אגף הרווחה, גאולה ישראל, מנהלת היחידה לעבודה קהילתית, ושושי שטרק, ראש צוות היחידה לאזרחים ותיקים.
לכתבות נוספות:
סיום קורס הפעילים הקהילתיים “סחלב”
קורס מתנדבי סע”ר נערך באור יהודה

הקורס, שכולל עשרה מפגשים, מונחה על ידי יהושוע טויטו, מנחה מטעם מכון יוספטל לשירותי רווחה, חברה והדרכה, ומלווה על ידי סטודנטיות לעבודה סוציאלית ועובדות קהילתיות של היחידה לעבודה הקהילתית. בקורס נלמדות שיטות עבודה של יצירת שיתופי פעולה עם תושבים וקהילות שונות בעיר, לצד הכרת והבנת הכלי של שיתוף ציבור ככלי לתקשורת מול השלטון המקומי.

מטרת הקורס להכשיר את המשתתפים לזהות מענים לצרכים העולים בקרב בני הגיל השלישי בעיר ובכך להעצים ולעלות את רמת איכות החיים שלהם. חברי פרלמנט הזהב שותפים לשולחנות עגולים בהחלטות לגבי האוכלוסייה הוותיקה בעיר, להשמיע את קולם ולעזור לפתח פרויקטים עבורם בשיתוף תושבים אחרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מים אילוסטרציה

מי שיקמה: הודעה מחברת מקורות על שינוי בתמהיל המים

תפריט נגישות