יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / אור יהודה / נפתח מוקד סיוע משפטי לבני נוער

נפתח מוקד סיוע משפטי לבני נוער

תנועת הנוער העובד והלומד באור יהודה ארגנו כנס לבני הנוער בעיר שעסק בזכויות בני הנוער בעולם התעסוקה.

נוער עובד ולומד

בשבוע שעבר התקיים במכינת ארז באור יהודה האירוע “מגיע לי” שהופק על ידי תנועת הנוער העובד והלומד בשיתוף עיריית אור יהודה  והמתנ”ס, ואליו הגיעו כ-70 בני נוער מרחבי העיר.

לכתבות נוספות:
חניכי הצופים תורמים לסיירת גולני
קורס מתנדבי סע”ר נערך באור יהודה
נוער עובד ולומד
מטרת האירוע הייתה לחשוף את בני הנוער לזכויות המגיעות להם על פי חוק בעולם התעסוקה ולתת להם כלים להתמודד עם מעסיקים שמנסים למנוע מהם זכויות אלו. את ההרצאה העבירה רוני בהט, אחראית על תחום זכויות עובדים בבקעת אונו מטעם תנוער הנוער העובד והלומד.
נוער עובד ולומד

חברי התנועה ארגנו מתחם עשיר וחוויתי שכלל דוכני מזון, תחנות משחק, ריקוד והפעלות נוספות שמילאו את חלקו הראשון של הערב. אחריו החלה הרצאתה של רוני בהט, שחשפה בפני בני הנוער את זכויותיהם הבסיסיות בעולם העבודה, שרובם כלל לא היו מודעים להן, ודיברה איתם על כוחם להתאגד וליצור שינוי חברתי.
נוער עובד ולומד
נוער עובד ולומד
חברי התנועה ניצלו את המעמד ובישרו לבני הנוער שהחל מהשבוע הבא יפעל בסניף שלהם מוקד שיעניק סיוע משפטי לנוער בנושא זכויותיהם בעולם התעסוקה.

 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות