יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / נבחרת שיזף זכתה במקום השני בתחרות הרובוטיקה הארצית  

נבחרת שיזף זכתה במקום השני בתחרות הרובוטיקה הארצית  

בשבוע שעבר נערך הגמר של תחרות הרובוטיקה הארצית, בה זכתה נבחרת בית הספר שיזף מאור יהודה במקום השני המכובד.
 

בית ספר שיזף בתחרות

נבחרת בית הספר שיזף מאור יהודה זכתה במקום השני המכובד בתחרות הרובוטיקה הארצית שהתקיימה בשבוע בעבר בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. הנבחרת, שמורכבת מתלמידי כיתות ה’-ו’ קיבלה את הפרס על תכנונו המכני של רובוט שבנתה. תחרות הרובוטיקה מקדמת את החינוך המדעי בקרב הנוער באור יהודה תוך שהיא משלבת תחומים כמו טכנולוגיה, פיסיקה, יצירתיות ועבודת צוות.

לכתבות נוספות:
תלמידי סעדיה גאון בתחרות הכתיבה הארצית
אנשי חינוך התארחו בתיכון ברנקו וייס באור יהודה

נבחרת בית הספר שיזף מכיתות ה’ ו-ו’ מורכבת ממאיה סער, מאיה שרעבי, מדיאה קוזיאשוילי, נבו מור, עמית גימאני, אורי גימאני, רועי שינה ועוז יונתן. הנבחרת העפילה מהתחרות האזורית לתחרות הארצית וכאמור סיימה במקום השני המכובד. ליאת שוחט, ראש העיר, בירכה בהתרגשות רבה את התלמידים, וציינה: “הפרס הזה משקף את ההשקעה וההתמדה שלכם לאורך כל הדרך. המשיכו לשאוף גבוה ולייצג את בית הספר והעיר כולה בגאווה רבה”.

תחרות הרובוטיקה כללה שלושה פרויקטים: ראשית, הנבחרת נדרשה לתכנן רובוט ולבצע משימות שהוגדרו מראש בהקשר של רובוטיקה בתחרות בין הנבחרות השונות. התכנון המכני של הרובוט שבנתה נבחרת בי”ס שיזף זיכה אותה, בין היתר, במקום השני המכובד. בשלב השני הנבחרות נדרשו לפתח המצאה חדשנית בנושא מים. עבור שלב זה פיתחה נבחרת שיזף מד שעון מיוחד הכולל מצלמה שקוראת את נתוני שעון המים, כשמודם סלולרי מעביר את המידע לסמארטפון של הצרכן. כך הצרכן מודע לנזילות של מים ואף יכול לעקוב אחר הצריכה ולחסוך בכמויות המים הנצרכות. המתקן ניתן להרכבה על שעוני חשמל וגז בצורה קלה ופשוטה.

בשלב השלישי והאחרון נבחנו הנבחרות על הקפדה על ערכי הליבה של התחרות הכוללים עבודת צוות ושיתופיות. בשלב זה הציגה נבחרת שיזף מצגת מלהיבה לצד הדגם הרובוטי שבנו. השופטים בתחרות אמרו לילדי הנבחרת: “מגיע לכם כבוד גדול על המחקר המעמיק והיסודי שערכתם. כמו כן, הרובוט בנוי יפה וחזק, התכנית מובנית היטב, סגורה ומתועדת”. בקרוב ייערך בתפוח פיס כנס הורים ותלמידים של בתי הספר שיזף, סעדיה גאון, אהוד מנור וסביונים לכל תלמידים שהשתתפו במהלך השנה בתחרויות הרובוטיקה.

 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מים אילוסטרציה

מי שיקמה: הודעה מחברת מקורות על שינוי בתמהיל המים

תפריט נגישות