יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / עיריית אור יהודה תובעת את האסיר דוד יוסף

עיריית אור יהודה תובעת את האסיר דוד יוסף

פיצוי של מיליון שקל לעובדות העירייה שהותקפו מינית על ידי דוד יוסף ראש העיר לשעבר המרצה עונש מאסר בכלא. בעקבות תביעת פיצויים, ישלם יוסף 300 אלף שח ועיריית אור יהודה 700 אלף, אותם תתבע לקבל חזרה מדוד יוסף.

מיליון ש”ח פיצויים ל- 13 עובדות עיריית אור יהודה, שהותקפו ונפגעו מינית על ידי דוד יוסף, ראש העיר לשעבר, המרצה עונש מאסר של שלוש שנים בבית הכלא.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  להצטרפות


לאחרונה בעקבות הסכם גישור בין הצדדים, כדי לא להביא את הקורבנות שוב לבית המשפט ולעמת אותן עם טראומות העבר, הוחלט על פיצוי כספי של מיליון ש”ח, שיחולקו לפי קריטריונים של המשך ועוצמת הפגיעה. אחת העובדות צפויה לקבל סכום של 150 אלף שח.

לפני מספר חודשיים, עובדות העירייה שהותקפו, תבעו את לקבל פיצויים מעיריית אור יהודה ודוד יוסף. חלק משומרי הסף בעיריית אור יהודה, אשר היו אמורים לדווח ולהגן על העובדות המותקפות, עדיין נשארו בתפקידם, עד היום.

דוד יוסף מחוץ לכלא
דוד יוסף בחופשתו מהכלא

על פי הסכם הגישור, שרוב פרטיו חסויים, דוד יוסף, ישלם לעובדות שהותקפו, 300 אלף שח ועיריית אור יהודה תשלם סכום של 700 אלף שח, אותם היא מתכוונת לתבוע מדוד יוסף.

מעיריית אור יהודה נמסר בתגובה: “עיריית אור יהודה והעומדת בראשה עומדות מאחורי 13 המתלוננות בפרשה המדוברת שיצרה כתם תדמיתי חמור על העיר, שתוצאותיו משפיעות עד היום. העירייה החליטה למנוע מהנשים שהוטרדו ועברו מסכת של סבל לכתת את רגליהן לבתי הדין לעבודה, ועל כן מתוך כבוד למוטרדות סברה שהדרך הראויה היא הגעה לפשרה וגישור שבמסגרתו העירייה תישא חלק בפיצוי הכספי. במהלך הימים הקרובים תגיש העירייה תביעה כנגד דוד יוסף לצורך השבת הכספים הללו חזרה לקופה הציבורית“.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות