יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / ”המשמרים” – הקבוצה שכל עיראקי צריך להכיר חוגגת 70 אלף עוקבים

”המשמרים” – הקבוצה שכל עיראקי צריך להכיר חוגגת 70 אלף עוקבים

העירייה ציינה 70 שנה להיווסדה, קבוצת "משמרים את השפה העיראקית" חגגה 70 אלף עוקבים ויחד הופק אירוע חגיגי שכלל שירים, הקרנת קטע מהסדרה "ליליאן, משוררת" והצגת קליפ עם המנון אור יהודה שהופק על ידי ''המשמרים''.

ליאת שוחט וזהבה ברכה
ליאת שוחט וזהבה ברכה מנהלת הקבוצה. צילום: יאיר שמואל

עיריית אור יהודה וקבוצת “משמרים את השפה העיראקית” חגגו בשבוע שעבר 70 – 70 שנה להיווסדה של העיר, ו-70 אלף איש בקבוצת הפייסבוק המפורסמת. באירוע שנערך בהיכל התרבות קיבלו את פני הבאים האוכל העיראקי המוכר והאהוב. הערב הופק בשיתוף העירייה ומנהלת הקבוצה, זהבה ברכה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה


ליאת שוחט
ליאת שוחט. צילום: יאיר שמואל

בפתח הערב נשאה ראש העיר, ליאת שוחט, דברים, וציינה: “אור יהודה רוויה בקהילות רבות, ולשמחתי הרבה אור יהודה התברכה ביוצאי עיראק רבים שנטמעו היטב בקהילה ונהנים מערבי תרבות שמדגישים את הפולקלור וההווי שעליהם גדלנו אנחנו וכמובן הורינו וסבינו. כמי שגדלה בבית עיראקי, ברורה לי החשיבות הרבה לשימור ההיסטוריה, ולא פחות חשוב – שימור השפה העיראקית, שהייתה נפוצה בלא מעט בתים, ובחלק לא מבוטל מדוברת גם היום. ללא ספק זו יריית פתיחה חשובה בחגיגות ה-70 שלנו”.

הקהל בהיכל התרבות
הקהל בהיכל התרבות. צילום: יאיר שמואל

במהלך הערב, נחשף קליפ ה-70 של אור יהודה עם שיר שחיבר שבתאי בונפיל ומבוצע על ידי ברכה עצמה. במהלך הערב הועלה קטע מתוך הסדרה נעלמות שיצרו אילן פלד ויאיר קדר – “ליליאן, משוררת”. השחקנית סיניה סיפקה מונולוג מיוחד ומצחיק שכלל 70 סיבות להיות עיראקי, ובהמשך נערכה חפלה עיראקית עם הזמרים יעקב נשאווי ותמר שווקי, רקדן הבטן הבינלאומי אסי חסקל וקטעי שירה של הרצל שגיא ורוני דלאל.

 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות