יום חמישי , אפריל 25 2024
דף הבית / כל אחד צריך מישהו שיקשיב לו

כל אחד צריך מישהו שיקשיב לו

חגית נאוי עמבר, תושבת אור יהודה, איבדה את בנה עומרי, מאז כותבת מדי שבוע תובנות חיים

חגית נאוי עמבר, תושבת אור יהודה, איבדה את בנה עומרי, מאז כותבת מדי שבוע תובנות חיים

עומרי נשמתי אהוב ליבי פרוייקט אימהות למען בני נוער – עומריקי, יצא השבוע לדרך ואתה הכוכב הזוהר שלי, מאיר לי את הדרך, פוקח את עיניי ופותח את ליבי. מתבוננת בעיניים אחרות על הנעשה סביבי, פותחת את ליבי לשינוי ומתחילה לטוות מחדש את קרום ליבי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מתיישבת ליד נערה צעירה בת עשרה, מקשיבה לדבריה ונזכרת בקושי, בחווית הגיל הצעיר, בתסכולים שחוויתי ובפחדים שהיו לי, ברצון להיות מקובלת, בלחץ החברתי והרצון להיות משמעותית, מבינה לליבה ומחבקת. מקשיבה למילותיה וחוזרת בזמן, הכל זמני, הכל רגעי, בהסתכלות לאחור על חיי מרגע לידתי ועד היום, אני רואה התחלות וסופים, קשיים והצלחות, הכרויות ופרידות, בכל תקופה יש גורם ששינה לי את המציאות והפך אותה לאחרת, טובה או פחות משהו שהזיז את הקרקע עד שהתייצבה ושוב עד הסערה שאחרי, זו הדרך.
לבלוג של חגית
כנס  מתגיסים באור יהודה
הראש מתמלא במחשבות, איך היו נראים חיי היום אם רק היה מישהו אחד שהיה מקשיב לי, לתסכולים שלי, אחד כזה שהיה מזכיר לי שאני מוכשרת חכמה יפה ואמיצה, אני שומעת אותי מפרגנת לבני הנוער שמסביבי, גם ברגעים שבעבר הייתי מגיבה אחרת, מבינה את מקומם ומחבקת. חושבת על הרגעים שבהם לא הבנתי אותך, שכעסתי, שלא נזכרתי שככה זה בגיל ההתבגרות, שזה כמעט ממש לא בשלטיתכם, שלהיות נער זה מאתגר, קשה ומסובך, שכל הרגשות ההבנות הכלים וההורמונים מנהלים חגיגה אחת גדולה בתוך גוף צעיר וחסר נסיון.

חגית נאוי עמבר, תושבת אור יהודה, איבדה את בנה עומרי, מאז כותבת מדי שבוע תובנות חיים

מסתכלת על מערכות יחסי החברות ומנסה ללמוד את משמעותה בגיל כזה, מנסה להבין האם אותם נערים מבינים מה זו חברות, נזכרת בצעירותי על החברויות שהיו, על חברים שהיו חלק בחיי, כאלה שהיו חברים וכבר מזמן לא, כאלה שלקחו חלק ברגעים משמעותיים, ומתחדדת, שומעת על חששם מעולם המבוגרים  ולומדת עד כמה מבוגר קשוב, סבלני וסומך יכול להעצים להוביל ולשנות את מה שהם בעצמם לא מצליחים לבד.

עומרי יקר שלי,
כנערה חוויתי קושי, פחד ותחושת כישלון, לא חוויתי הצלחות במסגרת הלימודים, חברתית הייתי מקובלת, זיכרון אחד משמעותי שיש לי מגיל ההתבגרות הוא שאני לא מספיק טובה, שהיכולות שלי מצומצמות, את התסכול שלי ביטאתי באכילה רגשית והמעבר מנערה לאשה היה קשה כואב ומתסכל. והיום אני מתקנת, אם לא דרכך אז בדרך אחרת, מתקנת את מערכת היחסים שלי עם עולם המתבגרים, העולם שאתה חיית בו.

ואתה תשאר צעיר לנצח, בן 22 עד יומי האחרון. אוהבת ומתגעגעת המון, אמא להצטרפות למיזם אמהות למען בני נוער באור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

התיכון החדש בקריית אונו. הדמיה: דאטום אדריכלים ומהנדסים יועצים

עצומה בקריית אונו: “קראו לתיכון החדש על שם אל”מ אסף חממי ז”ל”

תפריט נגישות