יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / כך נערכים לחופש הגדול

כך נערכים לחופש הגדול

צעצועי מלניק הם מהמקומות האלה שברגע שנכנסתם אליהם אף פעם לא באמת יצאתם. המקום שקיים כבר מ 1969 ויחגוג בשנה הבאה יובל, הוא ה-מקום עבור הורים וילדיהם שבאים לרכוש ציוד ללימודים לקראת שנת הלימודים הבאה או לפנק את הילד עם איזה צעצוע חדש.

צעצועי מלניק

למי שלא מכיר את צעצועי מלניק מדובר בחנות וותיקה המתמחה בעולם הילדים על כל צורותיו. השאיפה של המקום היא לדאוג לכל ילד בכל גיל ולוודא שבחנות ימצא את כל מה שהוא רוצה וצריך. “חשוב לנו שהצוות בחנות יהיה מקצועי ויתן שירות מעולה ללקוחות שלנו” מסבירה בתיה הבעלים של המקום. וזו גם הסיבה לכך שהחנות מציעה מבחר כלכך גדול של מוצרים. כשתגיעו לחנות תוכלו למצוא הכל החל מצעצועי תינוקות, בובות, משחקי הרכבה, משחקי ספורט, ציוד משרדי, ציוד לימודי ועוד.

צעצועי מלניק
צעצועי מלניק

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לקראת החופש הגדול אתם מתכוננים לחודשיים בהם הילדים יהיו בבית ואתם תצטרכו לחשוב על דרכים יצירתיות להעסיק אותם כדי שלא יציירו על הריצפה ויטפסו על התיקרה. מי שמחפש דרך טובה להעסיק את הילדים וגם לתת להם איזה ערך מוסף יכול להגיע לצעצועי מלניק ולמצוא מגוון רחב של חומרי יצירה שיבטיחו להוציא את הילדים מהמסכים ובחזרה אל החיים האמיתיים. בחנות תוכלו למצוא צבעים מכל הסוגים לציור על קאנבס, חרוזים להכנת תכשיטים, חוברות ציור, בצק, פלסטלינה ועוד מגוון מוצרים שיבטיחו לכם שקט ולילד שעות של כיף.

 

צ’ופר קטן לילדים שחוזרים ללימודים הוא חבילת ספרי לימוד בהכנה מראש לקראת שנת הלימודים הבאה. אין דבר שעושה לילד יותר חשק ומוטיבציה להתחלה של שנה חדשה מריח של ספרים חדשים ללא קישקושים וללא קימוטים. הורים שרוצים לפנק את ילדיהם בחבילת ספרים חדשה יוכלו להביא את רשימת הספרים ולקבל טלפון ברגע שהחבילה מוכנה. בנוסף ניתן לבקש אפילו שיעטפו במקום את הספרים כך שכל מה שנותר הוא פשוט לאסוף את החבילה ולהביא לילד.

צעצועי מלניק
צעצועי מלניק

צעצועי מלניק היא לא סתם עוד חנות צעצועים, זה הוא מקום עם היסטוריה שליווה רבים מהילדים באזור לאורך השנים היפות שלהם עד שאלה חזרו עם ילדיהם והמשיכו את השושלת. המקום הוא בית קבוע באווירה טובה ונעימה שאליו לוקחים את הילדים לסיבוב כיף למצוא פיצ’יפקעס מכל הסוגים, משחקים וציוד לימודי. לקראת שנת הלימודים צעצועי מלניק יוצאים במבצע הנחות על ילקוטים וציוד חזרה לבית הספר. ובנוסף ישנה 5% הנחה נוספת על כל קניה מעל 200 ש”ח. מי שמעוניין בפרטים נוספים או סתם רוצה לשאול שאלה יכול להתקשר כבר עכשיו לקבלת מענה או אפילו לקפוץ לחנות ולמצוא את מה שהוא צריך!

מספר טלפון: 03-5334035
כתובת: רח העבודה 16, אור יהודה
שעות פתיחה: א’-ה’: 19:30-08:00 ו’: 14:00-08:00

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות