יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / אור יהודה / חניכי מכינת ארז אור יהודה סיימו את ההכשרה

חניכי מכינת ארז אור יהודה סיימו את ההכשרה

בשבוע שעבר התקיים טקס הסיום החגיגי והמרגש של מחזור ג' של מכינת ארז באור יהודה, לאחר חצי שנה של פעילות במסגרת המכינה. בן העיר ובוגר המכינה סיפר לבוגרים החדשים "מכינת ארז בשבילי היא בית, תמיד יש לאן לחזור"

 

מכינה קדם צבאית אור יהודה

המחזור השלישי של מכינת ארז באור יהודה חגג בשבוע שעבר את סיום ששת חודשי המכינה בטקס חגיגי ומרגש שנערך בספריית בית ספר יובלים בנוכחות ההורים, חיילים בוגרי המכינה מהמחזורים הקודמים, מנכ”ל העירייה עופר תודר, מנהל אגף נוער צעירים וקהילה יסף זית, מנכ”לית עמותת אחריי ענבר הרוש גיטי ומנכ”לית עמותת צימאון מיכל חלד.

לכתבות נוספות:
הקצין הראשון של בית ספר ברנקו וייס אור יהודה
אור יהודה אמרה תודה ל-800 מתנדביה

מכינת ארז באור יהודה היא מכינה חצי שנתית המיועדת להכשיר ולהעצים נוער לפי השירות המיועד בצה”ל. ההכשרה במכינה מפתחת אצל הנוער יכולות פיזיות ונפשיות תוך כדי התמקדות בחינוך למנהיגות, ערכיות, מורשת ואזרחות. המכינה מגייסת להכשרתה את השימוש הנרחב שעושה הנוער בכלי המדיה והטכנולוגיה לטובת למידה משמעותית באמצעות הפקת סרטים תיעודיים; תחקיר, כתיבה, בימוי, צילום ועריכה המטפחים תהליכי צמיחה והתפתחות דרך יצירה אישית שבבסיסה מפגש עם ה”אני”, המשפחה והחברה.

בטקס הסיום סיכמו המכיניסטים חצי שנה של עשייה אינטנסיבית והציגו את סרטי הגמר שיצרו במהלכה, שחלקם יוצגו בפסטיבל אור הזהב שיתקיים בעיר בשבוע הבא. כמו כן, כחלק מההשתלבות בעשייה העירונית, תפיק המכינה רצועה שתעסוק בנושא זעם ומחאה בפסטיבל בתיכון ברנקו וייס. בעוד שבועיים ב-15.3 יתקיים גיבוש לנוער אור יהודה והסביבה לקראת המחזור הבא של המכינה שיחל בחודש אוגוסט.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות