יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות אור יהודה / חינוך / תודה לאורה גלעד

תודה לאורה גלעד

אורה גלעד, מתנדבת ותיקה ודמות מוכרת בגני הילדים בזכות מיזם "אני והשוטר שלי", זכתה השבוע לתעודת הוקרה מטעם עיריית אור יהודה על פעילותה רבת השנים למען הקהילה בעיר

אור יהודה הוקירה את המתנדבת אורה גלעד

גלעד הייתה פעילה כמתנדבת במשך 13 שנה במסגרת תחנת מסובים ובתשע השנים האחרונות היא הייתה שותפה כאמור לתוכנית “אני והשוטר שלי”. אפי גוטמן ציין: “העירייה בראשות ליאת שוחט מקדמת את כל מפעל ההתנדבות בעיר, ואנו רואים בו ברכה לעיר וחיזוק הקשר עם כל גווני האוכלוסייה. אנו גם בודקים את האפשרות להמשיך את שיתוף הפעולה”. לאחר מכן גוטמן פנה לגלעד, ואמר לה: “את אחת המתנדבות הכי טובות שלנו, ואנחנו מעריכים את מה שעשית עבור העיר”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


גלעד הנרגשת ציינה: “העירייה וראש העיר ליאת שוחט כיבדה אותנו מספר פעמים בביקורים בגני הילדים כדי לראות וללוות את הפרויקט. צריך להבין שבמסגרת הפרויקט אנחנו לא רק מלמדים את הילדים איך לעבור את הכביש, אלא מסבירים להם למשל איך מתנהגים כשפוגשים אדם זר או איך לא מפריעים להורים בזמן הנהיגה. אני מתרגשת מאוד מהמחווה שעשיתם לי”.

רס”ב מאיר בכר, השוטר הקהילתי שליווה את פעילותה של גלעד, ציין: “אורה יכולה להוות מודל לחיקוי. היא מגיעה מתוך כבוד והערצה לעיר למרות שהיא לא גרה באור יהודה. הלוואי והיה אפשר לשכפל אותה”. גם נוגה נדלר, מנהלת מחלקת גני הילדים, בירכה את גלעד, וציינה: “אורה הפכה לחלק קבוע מהגנים. זכינו לעבוד עם אישה יקרה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עידית בלכר מקבלת את תעודת ההוקרה. צילום: באדיבות מחוז תל אביב משרד החינוך

עידית בלכר מנהלת בי”ס אהוד מנור אור יהודה בין 20 המצטיינים של תשפ”ג

תפריט נגישות