יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / האדריכלים הצעירים של אור יהודה

האדריכלים הצעירים של אור יהודה

תפוח הפיס קיים סדנה אדריכלית שבה יצרו הילדים מבנים מרשימים תוך מתן דגש על עיצוב פנים, אדריכלות נוף ושרטוטים מורכבים. בין התוצרים: מעבדת חקר תת-ימית ומבנה המתאר את היערות הסבוכים של סקוטלנד

אונו

תפוח הפיס באור יהודה בניהולה של אתי גיטליס חתם לאחרונה שנה שלישית שבה הוא מקיים סדנה אדריכלית בהובלת יונתן קימיאגרוב. במסגרת הסדנה, היה על הילדים לבנות פרוגרמה במבנה המוגבל במימדיו. הילדים החליטו מה יהיה באותו חלל, מה תהיה צורתו בפנים ובחוץ ומה יהיה סיפורו של המבנה. הילדים יצרו פרויקטים מרשימים, החל ממעבדת חקר תת-ימית עד לבית נופש בקאריביים, כאשר לדמיון היה תפקיד חשוב מאוד. כמו כן, תוכנן מבנה מתחת לאוקיינוס ומבנה אחר תיאר את היערות הסבוכים של סקוטלנד.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז



במסגרת הסדנה, התנסו המשתתפים בתחומים רבים כמו תכנון אדריכלי בסיסי, עיצוב פנים, אדריכלות נוף, טכנולוגיית בניה, טכניקות גרפיקה ושרטוט ידני וממוחשב, מתמטיקה ופיזיקה בסיסית, כאשר השיא הוא ביצוע הפרויקט השנתי שביצע כל משתתף והוא הוצג לראווה. את השנה התחילו המשתתפים בפעילויות המעודדות שיתוף פעולה ועבודת צוות המייעלים את עבודת הקבוצה ועבודת היחיד, ובהמשך הם התעמקו בעבודה בסדנה, בחיתוך צבע והדבקה והתנסות בעבודה יעילה עם חומרים שונים.

הילדים בחוג פועלים על פי הנחיה כללית והנחיה אישית. אחת התכונות החשובות בחוג היא פיתוח עצמאות. בימים אלו נפתחת ההרשמה לסדנה שתתקיים בתפוח הפיס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סלון. צילום אילוסטרציה canva

ירידה במחירי השכירות באור יהודה

תפריט נגישות