יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / אור יהודה – עתירה לבית המשפט נגד שירותי הדואר

אור יהודה – עתירה לבית המשפט נגד שירותי הדואר

מעקב אונו ניוז - סגן ראש עיריית אור יהודה, עורך הדין עוזי אהרון שוקל לעתור לבית המשפט כנגד דואר ישראל בעקבות היחס ותנאי השירות לתושבי אור יהודה. כזכור, בידי הדואר נכס נדלן בגודל של 250 מ"ר במרכז המסחרי אותו רוצים להשכיר לעסקים על חשבון הגדלת הסניף לתושבי אור יהודה

בדואר ישראל לא ממש סופרים את תושבי אור יהודה, עיר עם 40 אלף תושבים וסניף דואר אחד המשרת את תושבי אור יהודה ועובדים זרים רבים אשר משתמשים בשירותי הדואר להעברת משכורות לבני משפחותיהם, לצד קשישים המקבלים את דמי הביטוח הלאומי ועוד. הסניף נמצא במרכז המסחרי ולידו נכס נוסף של הדואר בגודל של 250 מ”ר בו מתנהל מרכז החלוקה של בקעת אונו ובדואר מתכננים להוציא את הנכס לשוק העסקי ולא לשפר את הסניף הקיים.
לכתבה הראשונה בסדרה – הדואר באור יהודה מזלזלים בתושבים
כזכור פרסמנו בשבוע שעבר כי בקריית אונו השתפרו פלאים שירותי הדואר לתושבים בעקבות דרישתו של ראש העיר ישראל גל ממנכ”ל הדואר כי עד ראש השנה ייפתח סניף המטפל בנושא חבילות בלבד, דבר אשר הקטין משמעותית את העומס על הסניף.
דואר אור יהודה


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


סגן ראש עירית אור יהודה, עורך הדין עוזי אהרון, מבטיח לא לשקוט עד אשר יקבלו תושבי אור יהודה את היחס והשירות המגיע להם. כבר שלוש שנים מנסה אהרון, לשפר את תנאי השירות מול רשות הדואר ומשרד התקשורת ואף שוקל לעתור לבית המשפט בעקבות העדר תנאים מינמלים ללקוחות הסניף כמו מתקן מים ושירותים דבר הנדרש לפי חוק בנינים ציבורים ובו בנין מסחרי הנותן שירותים לציבור וגודלו מעל 100 מ”ר מחויב בהתקנת שירותים ציבוריים ללקוחות.
בתחילת חודש ספטמבר הגיע לבקר בסניף חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מש”ס, ביוזמת עוזי אהרון, כדי ללמוד מקרוב על הסבל של התושבים הרבים משירותי הדואר. בסיום ביקורו הגיש חבר הכנסת שאילתא לשר התקשורת איוב קרא. ושאל מדוע הדואר לא מקים סניף דואר נוסף באור יהודה?
ממסמך התשובה של שר התקשורת שהגיע ליידי מערכת אונו ניוז  עולה – לאחר סיור שנערך בשנה שעברה עם ראש העיר ליאת שוחט והנהלת הדואר, סוכם כי הדואר ייבחן אופציה לפתוח סניף נוסף בעיר. הדואר בחן את הדברים ומצא כי היקף הביקוש לשירותי דואר באיזור זה אינו מצדיק הפעלת יחידת דואר נוספת.
דואר אור יהודה

מתוך מכתב התגובה של שר התקשורת  – “בדואר מציעים לתושבי אור יהודה לקבל שירותים במונסון, במרחק של קילומטר, וכן ביהוד וסביון בטווח של 2-3 קילומטרים, בנוסף מציינים בדואר כי עולה חשש של הפעלת יחידת דואר באזור האמור, עלולה לגרום לסגירה של יחידה אחרת באזור במופעלת בידיי זכיין (סוכן דואר) דבר העלול לפגוע בכלל שירותי הדואר המסופקים באזור”.
דואר אור יהודה

סגן ראש עיריית אור יהודה, עוזי אהרון, לא מתכוון לוותר. הוא פנה ישירות לשר התקשורת וביקש את התערבותו בנושא .”התקוממתי מהנתונים המוטעים שהועברו לכבוד השר נשירותי הדואר, אשר מהם נשמעת נימת זילזול בתושבי אור יהודה, ובטוחני כי לרעננה והרצליה לא היתה ניתנת תשובת שכזו…. אני פונה ומבקש מכבוד השר לשים קץ לסבל הבלתי פוסק של תושבי עירנו ולפעול במידיית לשיפור השירות בהרחבת שירותי הסניף באופן משמעותי, עם מספר רב של אשנבים מאויישים, ןעם תאים שח שירותים ומתקן מים למבקרים.
תגובת דואר ישראל – “אנו בוחנים מעת לעת את התאמת השירותים הניתנים לאוכלוסייה ומבצעים שיפורים בהתאם. במסגרת זו, ביצענו בדיקה בסניף אור יהודה נוכח העומס הקיים בסניף זה ,ממנה עלה כי מעל 40% מפעילות הסניף היא מסירת דברי דואר רשום וחבילות. על פי הממצאים, אנו ננקוט במספר צעדים שמטרתם שיפור שירותי הדואר הניתנים לתושבי העיר. בימים אלו הולך ומוקם מרכז דוורים חדש בעיר אור יהודה,  בהשקעה כספית ניכרת ,בו תרוכז כל פעילות העברת הדואר עבור הישובים אור יהודה, קרית אונו, יהוד, גני תקווה וסביון. מרכז הדוורים החדש ישפר משמעותית את חלוקת הדואר באור יהודה ובשאר היישובים שהוזכרו ויפנה שטח נכבד בסניף הדואר שיאפשר  להרחיב ולשפץ  את סניף הדואר אשר ייתן מענה הולם לגידול הדמוגרפי בעיר.
כמו כן, בכוונתנו  לאתר עוד שני מקומות להפעלת מרכזי מסירה בשכונות נווה סביון ושכ’ רבין, שיתנו מענה לתושבי שכונות אלו ויפחיתו את הלחץ מהסניף, בנוסף לשני מרכזי המסירה שפועלים בעיר. בשלב זה, נתגבר  את מערך נציגי השירות בסניף  בעובדת נוספת, דבר שיקל על העומס”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סלון. צילום אילוסטרציה canva

ירידה במחירי השכירות באור יהודה

תפריט נגישות